Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Jak przeprowadzić audyt działań marketingowych pod kątem prawnym. Część 2. Content i influencer marketing, organizacja konkursów, dyrektywa omnibus Marcin Kalkhoff Audyt nie ma złych intencji. Powinien coś usprawnić, ale wcale nie musi krytykować Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Jak przeprowadzić audyt działań marketingowych pod kątem prawnym. Część 1. E-mail marketing, pliki cookies i komunikacja w social mediach Barbara Krysztofczyk Słowa są zwierciadłem wartości firmy. Jak przeprowadzić audyt stylu komunikacji marki Redakcja Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych. Sprawdź nowy „Marketer+” Roman Grygierek Jak mierzyć wyniki kampanii online i jak ją optymalizować? Paweł Mazurek Metody wyznaczania celów i mierzenia efektywności w firmie Patrycja Ogrodnik Mierzenie efektywności działań marketingowych Łukasz Kosuniak ROMI – Zwrot z inwestycji w marketing Dariusz Werelich Reklama mobilna w Polsce i na świecie. Część 4. Jak zmierzyć efektywność kampanii mobilnej? Kacper Skorupski Współczynnik odrzuceń to rzecz względna Michał Dziekoński 7 sprawdzonych metod mierzenia efektów działań marketingowych Część 1. Wprowadzenie Artur Staniec, Tomasz Stec, Bartosz Grzesiak Jak systematycznie ulepszać promocje cenowe? Paweł Ogonowski Dowiedz się, jak użytkownicy korzystają z Twojej strony internetowej dzięki Google Analytics Jan Czerniawski Tworzenie marki doskonałej Część 7. Oczy – by widzieć, uszy – by słyszeć Michał Dziekoński Marketing ROI 3.0 – na granicy światów Timm Brocks Jak skutecznie zarządzać budżetem marketingowym? Katarzyna Kowaluk Kontroling marketingowy w praktyce dr Maurycy Graszewicz Diagnostyka kondycji marki Paulina Hinz-Żurowska Kreatywność pod kontrolą