CSR

Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing

Prognozy trendów to coś, co chętnie się czyta, ale traktuje z rezerwą. Mimo to warto...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Nowy wymiar CSR – pandemia weryfikuje dotychczasowe strategie

10 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Wsłuchaj się i zaangażuj w potrzeby swoich klientów. Wpływ sytuacji społecznych na przekaz w reklamie

Przekazy reklamowe są obecne w każdej sferze naszego funkcjonowania. Marki reagują na potrzeby konsumentów i dostarczają im...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezaspokojona potrzeba marketerów

Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka...

7 minut czytania

Felieton

Zacznij od wody, czyli pierwszy krok w stronę ekologii

2 minuty czytania

Artykuł

Marketing od kulis: Targi w czasach pandemii? Ekocuda pokazują, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Wybuch pandemii postawił branżę targową w bardzo trudnej pozycji. Z dnia na dzień musieliśmy odwołać trzy eventy...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum marketerów: Ekologiczna marka, czyli jaka?

10 minut czytania

Artykuł