Redakcja Planer marketera 2024 – narzędzie do perfekcyjnej organizacji działań marketingowych Jacek Kall Strategia marketingowa: holistycznie, celowo, z metrykami. No i 60 : 40! Mateusz Cukierski, Igor Zajda Jak reklamiarz z marketerem, czyli dwa spojrzenia na efektywność w komunikacji Maciej Sowa Strategia – taktyka – plan. Jak z głową ułożyć działania marketingowe Daniel Kotliński Wyróżnij się w tłumie. Jak odkryć i zakomunikować unikatowość marki Agnieszka Wiśniewska Strategia komunikacji marki jako podstawa strategii biznesowej Paweł Sala, Alicja Rost Komunikacja na miarę 2024 roku. 5 elementów, o których musisz pamiętać przy planowaniu zintegrowanych działań Łukasz Kosuniak Integracja marketingu i sprzedaży w firmach B2B – jedyna słuszna strategia Redakcja Planer Marketera 2024 PLAN MARKETINGOWY B2C: Jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy PLAN MARKETINGOWY B2B:... Katarzyna Sowicka 10 strategii challengerów w budowaniu wzrostu biznesowego Agnieszka Kwaśniewska Czym jest efektywność w komunikacji marketingowej? Wnioski z analizy 5 tysięcy nagradzanych kampanii Jacek Szlak Ekonomia behawioralna a projektowanie cen w umyśle konsumenta Adam Szaran Aikido, capoeira, karate i incepcja negatywna – skuteczne techniki obrony ceny Paweł Muzyczyszyn Gra o cenę. 11 taktyk negocjacji handlowych i strategii obrony Paulina Wiesiołek 5 scenariuszy ratowania porzuconych koszyków, czyli must have w e-commerce Alicja Janicka ChatGPT – Twój osobisty asystent w tworzeniu wpisów na bloga Dawid Kryszczyński Dlaczego nie można reklamować „soku bez cukru”? O roli prawnika w procesach kreatywnych Artur Malinowski Marketing od kulis: Jak prowadzić skuteczną komunikację 360° i budować wartość dla marek partnerskich na przykładzie gali Bestsellerów Empiku Anna Ledwoń-Blacha Memy, RTM, wideo. Jak prowadzić kreatywną komunikację w mediach społecznościowych Klaudia Serwa Marketing od kulis: Jak kreatywnie wykorzystać social media w sprzedaży książek
PLAN MARKETINGOWY B2C: Jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy PLAN MARKETINGOWY B2B:...