Artur Malinowski Marketing o kulis: Jak prowadzić skuteczną komunikację 360° i budować wartość dla marek partnerskich na przykładzie gali Bestsellerów Empiku Anna Ledwoń-Blacha Memy, RTM, wideo. Jak prowadzić kreatywną komunikację w mediach społecznościowych Klaudia Serwa Marketing od kulis: Jak kreatywnie wykorzystać social media w sprzedaży książek Patrycja Sułek, Katarzyna Stalicka Jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta Anna Piotrowska „Detox FEEDu”, czyli jak dać „unfollow” toksycznym treściom – case study kampanii społecznej Dove Edyta Kowal Marki napędzane społecznością Oskar Lipiński Marketing od kulis: Jak i dlaczego budować społeczność marki – na przykładzie e-sklepu DAAG Krzysztof Dworzyński Insight komercyjny jako sposób na przełamanie bierności zakupowej klienta B2B Greg Albrecht My i oni – jak komunikować się w biznesie Jacek Szlak Wygoda ma swoją cenę Redakcja Martech i adtech w praktyce. Technologie i narzędzia wspierające marketerów – „Marketer+” 58 już dostępny Tomasz Graszewicz 10 obszarów zastosowań narzędzi AI w marketingu i reklamie w 2023 roku Łukasz Kosuniak Jedna czy wiele aplikacji marketingowych? Zalety, wady, rozwiązania Anna Jancy HubSpot w praktyce. 5 możliwości, które przyśpieszą pracę każdego marketera Monika Zając 10 rozwiązań w Google Workspace, które usprawnią pracę marketera Redakcja E-szkolenie online: Menedżer firmy w Meta bez tajemnic. Jak poprawnie skonfigurować i zadbać o bezpieczeństwo konta Marcin Rutkowski 3 wyzwania dla marketerów w 2023 roku Redakcja Jak angażująco promować nowe ubezpieczenie – case study wdrożenia przez Wiener pakietu „NA WSZELKI WYPADEK” Agnieszka Zawadka Skuteczne techniki rozwiązywania problemów i twórczego generowania pomysłów Katarzyna Lelów Creative slump w pracy marketera – jak pokonać kryzys twórczy? Sposoby i narzędzia ułatwiające tworzenie treści