Krzysztof Jarecki O czym warto pamiętać podczas tworzenia pojedynczego profilu klienta Maciej Sękowski Zobacz nagranie z webinaru: „Jak niskim kosztem stworzyć maszynę marketingową do generowania wzrostu” Edyta Kowal Jakie procesy marketingowo-sprzedażowe zautomatyzować w 2020 roku? 3 strategie z użyciem e-mailingów Redakcja Exponea nakręca omnichannel Redakcja Skuteczny e-mail marketing i automatyzacja, ekologiczna marka oraz reklama OOH w jubileuszowym 40. wydaniu „Marketera+” Marcin Chruszcz Dane – paliwo automatyzacji marketingu. Gdzie i jak je tankować? Łukasz Kosuniak 6 obszarów, które warto zautomatyzować, aby usprawnić pracę w firmie B2B Daniel Werner 5 pomysłów na scenariusze automatyzacji dla branży fashion, które pomogą Ci podbić świat mody w internecie Piotr Stohnij „Nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu”, ale nie ma też na nią nadziei Jacek Zawłocki 3 pomysły na wykorzystanie marketing automation w Twojej firmie Krzysztof Szarski O czym warto pamiętać, decydując się na wprowadzenie Marketing Automation? Hanna Bielerzewska Analizy predykcyjne dla marketingu Redakcja iPresso – automatyzacja coraz popularniejsza wśród marketerów Łukasz Kosuniak Automatyzacja mailingu w komunikacji B2B Justyna Bakalarska Nowe trendy w nowych technologiach Redakcja Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data? Jan Prószyński, Jan Szarras Trzy kroki do marketing automation Redakcja Personalizuj i automatyzuj swoje działania z Marketer+ 3 (22) Łukasz Kosuniak ABC marketingu B2B – elementarz marketera Paweł Sala Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1. Jak wykorzystać Google Analytics do zautomatyzowania e-mail marketingu?