Redakcja Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes [książka] Redakcja Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI [książka] Redakcja Świadomy lider [książka] Redakcja Kierunek metaverse [książka] Redakcja Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko [książka] Redakcja Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę [książka] Redakcja Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes [książka] Redakcja AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu [książka] Redakcja Już jest! Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku” Redakcja Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne [książka] Redakcja Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować [książka] Redakcja Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę [książka] Redakcja Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży [książka] Redakcja Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie [książka] Redakcja Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji [książka] Agnieszka Zwolan Jacek Pogorzelski: Spójrz na znane sprawy w nieznany sposób Martyna Celuch 100 dni w biznesie do końca roku – jak je wykorzystać? Redakcja „Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing” [książka] Redakcja Mistrzowie skalowania biznesu [książka] Monika Bartnik M+ poleca: książki dla marketera [cz. 15]