Sztuczna inteligencja największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Książka Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość. Davenport i Mittal z firmy Deloitte przyglądają się firmom, które wykorzystały AI w swojej działalności i radykalnie przekształciły swoje produkty, procesy, strategie, relacje z klientami i kultury organizacyjne.
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny.
Sztuczna inteligencja w biznesie: Jak to robią najlepsi
Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Znajdziemy w niej także konkretne narzędzia, dzięki którym sztuczna inteligencja pozwoli liderom i ich zespołom podejmować lepsze decyzje, mieć lepsze relacje z klientami oraz oferować lepsze produkty i usługi. Autorzy pokazują też jak użyć wszystkich dostępnych narzędzi AI, zarządzać danymi na potrzeby sztucznej inteligencji, korzystać z uczenia maszynowego i zautomatyzowanego AutoML, metodyki MLOps, technologii firm tradycyjnych i stosować AI do skalowania rozwiązań technologicznych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przestaw firmę na zasilanie sztuczną inteligencję
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. Pomoże ci wykształcić własne idee, strategie i konkretne sposoby na włączenie AI w twoje działania biznesowe.
Zamów książkę „Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI”
Inni o książce
Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę ̶ Prof.Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość. ̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
O autorach
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.
Informacje o książce
- Tytuł polski: Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
- Tytuł oryginalny: All in on AI. How Smart Companies Win Big with Artificial Intelligence
- Autorzy: Thomas H. Davenport, Nitin Mittal
- Tłumaczenie: Witold Hensel, Maja Białek
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Oprawa: miękka ze skrzydłami
- Liczba stron: 272
- Cena: 59,90 zł
- Premiera: 06.10.2023
Zamów książkę „Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI”
„Marketer+” jest patronem medialnym publikacji.