Piotr Czynsz Single Customer Profile: co to jest i w jaki sposób pomoże Ci zwiększyć sprzedaż także po pandemii? Redakcja Nowe możliwości dla branży RETAIL. Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store Edward Mężyk Odpowiedź detalistów na oczekiwania konsumentów 3.0 – nowe technologie w branży retail Robert Lis Sztuka wojny na półce sklepowej – wygraj walkę o klienta Joanna Bociąg Marketing sensoryczny w galerii handlowej Redakcja Poznaj cztery ważne zasady w promocji wykorzystującej standy POS Tomasz Soluch (Nie)Świadome zakupy – poznaj skuteczne działania merchandisingowe Paweł Binder Jak zaplanować ekspozycję sklepową, żeby zwiększyć sprzedaż Marta Piechal Co to znaczy „dobra lokalizacja”? 4 sposoby na wykorzystanie analiz geomarketingowych w handlu detalicznym Magdalena Subdys Wykorzystanie Wi-Fi w strategii omnichannel Iwona Kliś Emocje i zmysły a podejmowanie decyzji konsumenckich Renata Narożyńska Jak wykorzystać beacony w komunikacji omnichannel? Ewelina Kitlińska Projektowanie sklepu dla kobiet Marcin Powierza Ścieżka zakupowa, czyli wiem, w którym kierunku pójdziesz Marcin Gieracz Omnichannel w branży fashion w powijakach – raport z badań ShoppingShow 2015 Mikołaj Szymański Aplikacje mobilne jako narzędzie zwiększające efektywność punktów sprzedaży (POS) Michał Sztand Targetowana dystrybucja materiałów reklamowych Anna Przybylska Skuteczne wykorzystanie digital signage Bartłomiej Dudka, Austin Campbell Design szyty na miarę Anna Przybylska Trendy w retail