Adam Zemełka Ciszej, mniej i wolniej, czyli neuromarketing w walce o uwagę Jolanta Piela Optymalizacja uzależnienia – czyli intymna interakcja konsumenta z siecią neuronową oraz sposób, w jaki wpływa ona na pracę marketera Redakcja E-szkolenie online: Neuromarketing. Mapa mózgu klienta w praktyce Agata Burnatowska Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce Agata Wojciechowska Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów? Łukasz Murawski Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności Redakcja Forum „Marketera+”: Emocje czy rozum? Jolanta Piela Przestań nazywać ludzi konsumentami Sebastian Szade Przede wszystkim człowiek – jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych Adam Zemełka Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce Natalia Suska, Marlena Franciszkiewicz Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby Paweł Tkaczyk Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację? Jacek Studziński Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób Andrzej Jachim, Jakub Spyra Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy Marcin Kalkhoff Metafora, szok i liczby – odrobinka markosztuczek Paweł Loedl Dlaczego nie zaufałem spleśniałemu burgerowi? Anna Piotrowska Wsłuchaj się i zaangażuj w potrzeby swoich klientów. Wpływ sytuacji społecznych na przekaz w reklamie Mateusz Cukierski Jak przygotować emocjonalną kampanię, która poruszy serca (i portfele) Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa Zasady neurodesignu. Jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta Ewa Dudek Psychologia a UX. Ciekawostki i eksperymenty, które pomogą Ci projektować lepsze produkty i usługi