Nina Żukowska Neuroeventy w praktyce. Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu wydarzeń Olga Stawicka 10 wskazówek, jak mądrze wybrać miejsce na event firmowy Anna Rajewska Postaw na innowacje. 4 typy nowoczesnych eventów Krzysztof Marzec, Kamil Leśniak Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK Katarzyna Pypla 2 kluczowe zasady (i kilka mniejszych), o których musisz pamiętać, aby tworzyć zielone eventy Adam Zemełka Mózg konsumenta w dobie kryzysu Marianna Kupść „Coś mi mówi…”, czyli czym jest soft power communication i jak ją wykorzystać w komunikacji oraz zarządzaniu marką Adam Zemełka Ciszej, mniej i wolniej, czyli neuromarketing w walce o uwagę Jolanta Piela Optymalizacja uzależnienia – czyli intymna interakcja konsumenta z siecią neuronową oraz sposób, w jaki wpływa ona na pracę marketera Redakcja E-szkolenie online: Neuromarketing. Mapa mózgu klienta w praktyce Agata Burnatowska Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce Agata Wojciechowska Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów? Łukasz Murawski Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności Redakcja Forum „Marketera+”: Emocje czy rozum? Jolanta Piela Przestań nazywać ludzi konsumentami Sebastian Szade Przede wszystkim człowiek – jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych Adam Zemełka Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce Natalia Suska, Marlena Franciszkiewicz Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby Paweł Tkaczyk Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację? Jacek Studziński Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób