Partner serwisu:

Neuromarketing

Postaw na innowacje. 4 typy nowoczesnych eventów

„Nowoczesny event” to określenie, które pojawia się coraz częściej w komunikacji marketingowej. Firmy chcą organizować...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

2 kluczowe zasady (i kilka mniejszych), o których musisz pamiętać, aby tworzyć zielone eventy

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 wskazówek, jak mądrze wybrać miejsce na event firmowy

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mózg konsumenta w dobie kryzysu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

„Coś mi mówi…”, czyli czym jest soft power communication i jak ją wykorzystać w komunikacji oraz zarządzaniu marką

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ciszej, mniej i wolniej, czyli neuromarketing w walce o uwagę

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Optymalizacja uzależnienia – czyli intymna interakcja konsumenta z siecią neuronową oraz sposób, w jaki wpływa ona na pracę marketera

9 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

E-szkolenie online: Neuromarketing. Mapa mózgu klienta w praktyce

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce

6 minut czytania

Artykuł

Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów?

5 minut czytania

Artykuł

Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Forum „Marketera+”: Emocje czy rozum?

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przestań nazywać ludzi konsumentami

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businessman on blurred background using using digital 3D projection of a human brain 3D rendering

Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby

6 minut czytania

Zaawansowany Artykuł

Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację?

8 minut czytania

Zaawansowany Felieton

Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy

7 minut czytania

Zaawansowany Artykuł