Andrzej Jachim, Jakub Spyra Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy Marcin Kalkhoff Metafora, szok i liczby – odrobinka markosztuczek Paweł Loedl Dlaczego nie zaufałem spleśniałemu burgerowi? Anna Piotrowska Wsłuchaj się i zaangażuj w potrzeby swoich klientów. Wpływ sytuacji społecznych na przekaz w reklamie Mateusz Cukierski Jak przygotować emocjonalną kampanię, która poruszy serca (i portfele) Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa Zasady neurodesignu. Jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta Ewa Dudek Psychologia a UX. Ciekawostki i eksperymenty, które pomogą Ci projektować lepsze produkty i usługi Emilia Pożarowszczyk Marketing od kulis: Co czuje mózg, gdy jemy ser? Neuromarketing w budowaniu marki sera żółtego Bartosz Brennek Psychologia płacenia więcej. Jak tworzyć strategie marek premium Paweł Sala Jak wykorzystać zdobycze ekonomii behawioralnej w e-mail marketingu Sebastian Umiński Dylematy szalonego naukowca