Marcin Rutkowski 3 wyzwania dla marketerów w 2023 roku Redakcja E-szkolenie online: Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r. Redakcja E-szkolenie online: Planowanie marketingowe w B2B w praktyce. Od OKR do GPS – jak skutecznie zintegrować działania marketingowo-sprzedażowe Jolanta Piela Oferta nie do odrzucenia, czyli strategia, żeby nie przepaść w biznesie Anna Wydra-Nazimek 5 typów promocji, które zrujnują Twoją firmę Redakcja E-szkolenie online: Planowanie kampanii digital na wiele rynków Julia Ożyjiwska Jak dobierać i planować media do kampanii internetowej Klaudia Hadała Wiedza o konkurencji pomocna w budowaniu strategii marketingowej. Co należy wiedzieć o rywalach w branży? Asia Horanin Angielski w marketingu. Plan marketingowy i budżet Katarzyna Kurowska-Loedl Historia marki FRØPT. Strategia i plan marketingowy krok po kroku Marta Kaleta-Domaradzka Dlaczego pojęcie niskiego budżetu nie istnieje? 8 wskazówek, jak efektywnie zarządzać wydatkami na marketing