Partner serwisu:

Plan marketingowy

Maja Wiśniewska-Hardek: Skuteczny marketing zaczyna się od przemyślanego budżetu

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

W jakie działania inwestują marketerzy? Omówienie badań CIMO Standards & Foresight

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jacek Szostak: System naczyń połączonych. Jakie są wyzwania i strategie planu i budżetu marketingowego [zdaniem marketera]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Efektywne planowanie budżetu marketingowego. Jak rozsądnie wydawać pieniądze przeznaczone (nie tylko) na digital marketing

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Każde pokolenie ma własny… plan. O planowaniu kampanii dla zetek i silversów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

RTM-y i trendy na TikToku. Jak zaplanować spontaniczność i nie zbankrutować

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Justyna Dzikowska: Strategia, plan, optymalizacja. Jak Brand24 radzi sobie z budżetem marketingowym [zdaniem marketerki]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Adam Burzyński: Sztuka doboru gadżetów reklamowych. Jak unikać błędów i budować silną markę? [zdaniem marketera]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Budżet i plan marketingowy w praktyce – „Marketer+” 67 już dostępny

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Planer Marketera 2025

Mniej niż minuta czytania

Podstawowy Artykuł

E-szkolenie online: Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2024 r.

2 minuty czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Strategia – taktyka – plan. Jak z głową ułożyć działania marketingowe

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Planer Marketera 2024

PLAN MARKETINGOWY B2C: Jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy PLAN MARKETINGOWY B2B:...

39 minut czytania

Podstawowy Artykuł

3 wyzwania dla marketerów w 2023 roku

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r.

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

E-szkolenie online: Planowanie marketingowe w B2B w praktyce. Od OKR do GPS – jak skutecznie zintegrować działania marketingowo-sprzedażowe

2 minuty czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Oferta nie do odrzucenia, czyli strategia, żeby nie przepaść w biznesie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

5 typów promocji, które zrujnują Twoją firmę

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

E-szkolenie online: Planowanie kampanii digital na wiele rynków

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie
hand touching digital tablet, social media concept

Jak dobierać i planować media do kampanii internetowej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł