Redakcja Raport: Jak Polacy korzystają z poczty e-mail? Badanie wykorzystania poczty elektronicznej Redakcja Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020 Natalia Suska, Marlena Franciszkiewicz Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby Marki, żeby przetrwać, stawiają sobie nadrzędny cel: jak najwierniej odzwierciedlić potrzeby swoich klientów. Coraz częściej... Redakcja [RAPORT] Jak Polacy będą spędzać urlop w czasie pandemii. Zmiany nawyków konsumenckich wywołane COVID-19 Redakcja XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej Maciej Sawa Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic Redakcja SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Redakcja Jak niedrogo i szybko pozyskać informacje o produkcie bezpośrednio ze sklepów? Redakcja Jak szybko agencje marketingowe, firmy ecommerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów – analiza czasu reakcji. Redakcja Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie Agnieszka Kurzemska Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym Anna Truchlewska A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie Radosław Pidzik Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem? Joanna Kosiada Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach Grzegorz Korczyński Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu? Hanna Bielerzewska Analizy predykcyjne dla marketingu Konrad Kułakowski Competitive inteligence, czyli mądra strategia badania konkurencji Redakcja Już jest nowa edycja raportu „Shoppers Perspective 2017” Mikołaj Winkiel Nietypowe zastosowania monitoringu internetu Redakcja E-mail bez tajemnic – znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej
Marki, żeby przetrwać, stawiają sobie nadrzędny cel: jak najwierniej odzwierciedlić potrzeby swoich klientów. Coraz częściej...