Badania marketingowe

Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020

2 minuty czytania

[RAPORT] Jak Polacy będą spędzać urlop w czasie pandemii. Zmiany nawyków konsumenckich wywołane COVID-19

XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic

SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej!

Jak niedrogo i szybko pozyskać informacje o produkcie bezpośrednio ze sklepów?

Jak szybko agencje marketingowe, firmy ecommerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów – analiza czasu reakcji.

Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie

Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym

a-jesli-ktos-wlasnie-szuka-marki-takiej-twoja-wskazowki-wykorzystanie-social-listeningu-e-sklepie

A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie

jak-mierzyc-jakosc-i-intensywnosc-relacji-z-klientem

Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem?

badania-ankietowe-marketingu-internetowym-bezcenna-wiedza-o-obecnych-klientach

Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach

Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu?

Analizy predykcyjne dla marketingu

Competitive inteligence, czyli mądra strategia badania konkurencji

Już jest nowa edycja raportu „Shoppers Perspective 2017”

Nietypowe zastosowania monitoringu internetu

E-mail bez tajemnic – znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej

Odkryj zachowania i motywy Twoich klientów!

Monitoring sieci – niezbędne narzędzie marketera