Badania marketingowe

Płace w marketingu i PR w 2024 roku: wzrost stawek dla kluczowych pracowników. Poznaj szczegóły raportu

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

„Wojna Światów” – Trendbook 2025 od Focus Nation już dostępny

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [grudzień 2024]: rynek reklamowy wart pond bilion dolarów, najlepsi pracodawcy w mediach i reklamie, preferencje zakupowe Polaków

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Aleksandra Gębarowska: Młodzi ludzie są inni niż w reklamach i marki muszą ich zrozumieć [Marketer+ Podcast, odc. 10]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Modele wizyjne. Jak działają i dlaczego stają się niezbędne w marketingu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Poznaj najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [listopad 2024]: Zwycięzcy Effie i Marketing Master by SAR, Top Marka 2024, reklama miesiąca okiem ekspertów

12 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [październik 2024]: reklama w II kwartale, nominacje w Effie i MIXX Awards, obawy i wyzwania marketerów na 2025 r.

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Nowy raport o sektorze kreatywnym

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [wrzesień 2024]: stosunek Polaków do reklam, wpływ Lidla na gospodarkę, nowe wyzwania dotyczące AI, KTR 2024

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [sierpień 2024]: wzrost wydatków na reklamę online, rośnie rola influencerów, Kaufland rusza z marketplace’em w Polsce

7 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Produkty od ręki i profesjonalny doradca – dlaczego konsumenci lubią zakupy stacjonarne? [badanie]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Marketingowe podsumowanie miesiąca [czerwiec 2024]: polski rynek reklamowy z lepszymi prognozami, marka Apple wyceniana na ponad bilion dolarów

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamy dla Polski i reszty świata

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wzrost wynagrodzeń i stawek w agencjach public relations – badanie ZFPR

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Miejsca, które łączą marki i klientów. Badanie obiektów eventowych i konferencyjnych 2024

14 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketerzy 2023 – racjonalni i intuicyjni. Raport z trzeciej fali badania CIMO w Polsce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Czym jest efektywność w komunikacji marketingowej? Wnioski z analizy 5 tysięcy nagradzanych kampanii

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu w Polsce [raport SARE]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

„Social Media 2023” – wnioski z pierwszej edycji badania Gemiusa, PBI i IAB Polska [raport]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł