Redakcja „Social Media 2023” – wnioski z pierwszej edycji badania Gemiusa, PBI i IAB Polska [raport] Redakcja „Racjonalizm nieoczywisty marketerów”, czyli o stanie polskiego marketingu [raport] Redakcja Lojalizowani, ale czy lojalni? Wyniki badania Instytutu Inbound Marketingu Sławomir Kruczek Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić Redakcja IAB Polska PWC AdEx: Reklama online wzrosła o 9% po trzech kwartałach 2022 r. [badanie] Redakcja Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej [raport SAR] Dominika Kaczorowska-Spychalska Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising” Redakcja Największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku Krzysztof Polak Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie Redakcja Jaki jest stan polskiego marketingu? Wnioski z badania CIMO Standards & Foresight „Strategiczna przezorność w trudnych czasach” [raport] Redakcja Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie] Redakcja Weź udział w 19. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej Redakcja Black Friday 2022 – jaki będzie i ile wyniosą obniżki w sklepach internetowych? [badanie] Redakcja Co piąty konsument z Polski zrezygnował z danej marki ze względu na jej nieetyczne lub antyspołeczne działanie [badanie] Redakcja Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie] Piotr Szałaśny Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta Sylwia Paszyna UX research dla marketera. Jaka jest rola badań UX w (prze)projektowaniu strony WWW i jak je przeprowadzić Redakcja Raport Nielsena: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców Redakcja Prasówka M+ [8-14.04.22] Agnieszka Sikorska Projektowanie empatyczne. Spójrz na świat oczami odbiorców Twoich produktów i usług