Jacek Szlak Pułapki własnego dziedzictwa Redakcja Badanie poziomu świadomości na temat strategii marketingowej wśród przedstawicieli biznesu Maja Filipiak E-commerce oczami pracowników branży – raport Semcore Redakcja Badanie „#PoStronieKobiet” pokaże, czy marketing i reklama to świat równych szans dla kobiet i mężczyzn Redakcja Badanie. Strategia marketingowa w firmach Redakcja Raport: Jak Polacy korzystają z poczty e-mail? Badanie wykorzystania poczty elektronicznej Redakcja Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020 Natalia Suska, Marlena Franciszkiewicz Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby Redakcja [RAPORT] Jak Polacy będą spędzać urlop w czasie pandemii. Zmiany nawyków konsumenckich wywołane COVID-19 Redakcja XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej Maciej Sawa Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic Redakcja SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Redakcja Jak niedrogo i szybko pozyskać informacje o produkcie bezpośrednio ze sklepów? Redakcja Jak szybko agencje marketingowe, firmy ecommerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów – analiza czasu reakcji. Redakcja Raport „Automatyzacja i personalizacja w marketingu i e-commerce 2019”. Pobierz bezpłatnie Agnieszka Kurzemska Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym Anna Truchlewska A co jeśli ktoś właśnie szuka marki takiej jak twoja? Wskazówki na wykorzystanie social listening w e-sklepie Radosław Pidzik Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem? Joanna Kosiada Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach Grzegorz Korczyński Jak wykorzystać trendy w tworzeniu komunikacji i biznesu?