Badania marketingowe

„Racjonalizm nieoczywisty marketerów”, czyli o stanie polskiego marketingu [raport]

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Lojalizowani, ale czy lojalni? Wyniki badania Instytutu Inbound Marketingu

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

IAB Polska PWC AdEx: Reklama online wzrosła o 9% po trzech kwartałach 2022 r. [badanie]

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej [raport SAR]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaki jest stan polskiego marketingu? Wnioski z badania CIMO Standards & Foresight „Strategiczna przezorność w trudnych czasach” [raport]

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Weź udział w 19. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Black Friday 2022 – jaki będzie i ile wyniosą obniżki w sklepach internetowych? [badanie]

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Co piąty konsument z Polski zrezygnował z danej marki ze względu na jej nieetyczne lub antyspołeczne działanie [badanie]

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem marketera: Warsztaty, analizy, testy i wdrożenia, czyli jak Martes Sport poprawia doświadczenie klienta

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX research dla marketera. Jaka jest rola badań UX w (prze)projektowaniu strony WWW i jak je przeprowadzić

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Raport Nielsena: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prasówka M+ [8-14.04.22]

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Projektowanie empatyczne. Spójrz na świat oczami odbiorców Twoich produktów i usług

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Badanie „Stan marketingu B2B 2021”

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł