Dorota Pindel Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów Piotr Sobieszczak Architektura informacji – zadbaj o przekaz na stronie i zweryfikuj, czy masz rację Redakcja Ruszyła 12. edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej Redakcja 2,6 mld zł na reklamę online w roku 2014 – badanie IAB/PwC AdEx Piotr Sadowski Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania Redakcja Ruszyła 3. edycja badania Komunikacja SMS w Polsce Redakcja OMG! – raport o polskim pokoleniu Y Redakcja Wykorzystanie narzędzi analitycznych w Polsce – raport Conversion Piotr Jardanowski Pretotyping – jak ograniczyć straty i uniknąć fiaska przy kreowaniu nowych produktów, usług i pomysłów Michał Szydlik, Jakub Deryng-Dymitrowicz, Tomasz Kowalczyk Złote zasady przygotowania promocji konsumenckiej Maciej Pałubicki Efektywne działania promocyjne w sklepach internetowych Magda Książek Insighty konsumenckie – kiedy marketer woła „Eureka!” Marta Bąkowska, Katarzyna Choińska Model atrybucji, czyli dlaczego idealny scenariusz nie istnieje? Milena Szałacka Jak zdobyć nowych klientów dzięki analizie konkurencji? Emilia Kotajny Badania społeczne a zintegrowane kampanie PR Redakcja ShoppingShow 2014 – Konsument Digitalny a wirtualna rzeczywistość Daniel Zawiliński Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach. Wyniki badania Komunikacja SMS w Polsce 2013 Redakcja Wizerunek banków w sieci – wyniki 3. edycji badania Marcin Piotrowski Trzy pytania o UX Ewa Sobula Masz interfejs? Masz błędy – czy potrzebuję ewaluacji użyteczności i dlaczego tak