Badania marketingowe

Skuteczne mierzenie opinii w internecie

7 minut czytania

Artykuł

Jaki jest wizerunek badań marketingowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach?

2 minuty czytania

Artykuł

Polscy marketerzy chwalą badania, ale z nich nie korzystają

2 minuty czytania

Artykuł

Mystery shopping – czy warto?

7 minut czytania

Artykuł

Badania marketingowe Część 3. Nie tylko modering. Czyli czym zajmujemy się w badaniach fokusowych online i face-to-face

13 minut czytania

Artykuł

Net Promoter Score – jedyny wskaźnik kondycji marki, o który powinieneś się troszczyć

7 minut czytania

Artykuł

Badania marketingowe Część 2. Jak pytać, by zawsze otrzymywać potrzebne informacje?

15 minut czytania

Artykuł

Badania marketingowe Część 1. Badania jakościowe online – przyszłość czy moda?

9 minut czytania

Artykuł