Badania marketingowe

Architektura informacji – zadbaj o przekaz na stronie i zweryfikuj, czy masz rację

7 minut czytania

Artykuł

Ruszyła 12. edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej

1 minuta czytania

Artykuł

2,6 mld zł na reklamę online w roku 2014 – badanie IAB/PwC AdEx

2 minuty czytania

Artykuł

Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania

6 minut czytania

Artykuł

Ruszyła 3. edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

1 minuta czytania

Artykuł

OMG! – raport o polskim pokoleniu Y

4 minuty czytania

Artykuł

Wykorzystanie narzędzi analitycznych w Polsce – raport Conversion

3 minuty czytania

Artykuł

Pretotyping – jak ograniczyć straty i uniknąć fiaska przy kreowaniu nowych produktów, usług i pomysłów

8 minut czytania

Artykuł

Złote zasady przygotowania promocji konsumenckiej

6 minut czytania

Artykuł

Efektywne działania promocyjne w sklepach internetowych

8 minut czytania

Artykuł

Insighty konsumenckie – kiedy marketer woła „Eureka!”

8 minut czytania

Artykuł

Model atrybucji, czyli dlaczego idealny scenariusz nie istnieje?

6 minut czytania

Artykuł

Jak zdobyć nowych klientów dzięki analizie konkurencji?

7 minut czytania

Artykuł

Badania społeczne a zintegrowane kampanie PR

6 minut czytania

Artykuł

ShoppingShow 2014 – Konsument Digitalny a wirtualna rzeczywistość

2 minuty czytania

Artykuł

Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach. Wyniki badania Komunikacja SMS w Polsce 2013

2 minuty czytania

Artykuł

Wizerunek banków w sieci – wyniki 3. edycji badania

2 minuty czytania

Artykuł

Trzy pytania o UX

6 minut czytania

Artykuł

Masz interfejs? Masz błędy – czy potrzebuję ewaluacji użyteczności i dlaczego tak

8 minut czytania

Artykuł

Użyteczność i jej badanie w e-commerce

6 minut czytania

Artykuł