Partner serwisu:

Gadżety reklamowe

Ekoprodukt, czyli jaki?

Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum marketera: Jaki powinien być dobry upominek biznesowy?

11 minut czytania

Event online, giftpack offline. 6 przykładów, jak sprawić, aby upominek stał się integralną częścią wirtualnego wydarzenia

Upominki reklamowe oraz giftpacki stały się nieodłącznymi elementami wszelkiego rodzaju spotkań organizowanych w formule zdalnej....

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Włoski design, polska produkcja, czyli gadżet reklamowy szyty na miarę

Przechodzi z rąk do rąk. Zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się bakterii. Przeznaczony nie tylko dla profesjonalistów...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zbuduj pozytywne skojarzenia z marką dzięki prezentom w formie przeżyć

Prezent biznesowy spełni swoją funkcję, jeśli będzie oryginalny. Dzięki temu zaskoczysz obdarowaną osobę i wzbudzisz...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Za darmo, ale nie za nic – czyli o mózgu, który łowi gratisy

Był rok 2018. Jedno z centrów konferencyjnych w Warszawie. Konferencja poświęcona psychologii biznesu. We foyer...

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Zdaniem marketera: Jak zamawiać gadżety reklamowe?

Edyta Lisowska Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Doktor nauk humanistycznych, założycielka i dyrektor zarządzający...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Na co zwrócić uwagę podczas planowania kampanii wykorzystującej gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe pomagają angażować emocjonalnie konsumentów czy kontrahentów, budować w nich pozytywne skojarzenia z marką,...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak i gdzie pozyskać partnerów biznesowych z wykorzystaniem gadżetów reklamowych?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

PIAP odmraża upominki reklamowe

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Odróżnij się od konkurencji i pozostaw ją daleko w tyle!

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Gadżety i upominki reklamowe receptą na trudne czasy

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Słodkie Upominki, czyli przez emocje do serca klienta

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Twój gadżet to Twoja marka – o tworzeniu materiałów zgodnych z DNA firmy

Najtrudniejsze w przygotowywaniu upominków firmowych jest znalezienie pomysłu spójnego z wizerunkiem marki. To od tego...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

Jak zadbać o spójność gadżetów i upominków z głosem Twojej marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gadżety reklamowe muszą być dobrej jakości – Gadżeciarze.com

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Jak wybierać atrakcyjne nagrody dla klientów, pracowników i kontrahentów

Twój produkt na rynku konkuruje z tysiącami innych? Chcesz zachęcić klientów do zakupu albo docenić lojalność...

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dlaczego vouchery na przeżycia to wygodne narzędzie w rękach marketera?

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Skuteczne „dary losu”? W jaki sposób z głową wykorzystywać gadżety w kampaniach z influencerami

Wysyłki kreatywne do influencerów to temat poruszany wielokrotnie przez marketerów. Jedni uważają to za konieczne...

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

(Nie)zwykły kubek reklamowy

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł