Partner serwisu:

Gadżety reklamowe

Upominki biznesowe i reklamowe – jak rozliczyć je na gruncie podatkowym

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Słodki świat biznesowych relacji

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Upominki dla pracowników. Jak wywołać efekt „wow” i wykorzystać potencjał welcome packów w komunikacji

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odzież reklamowa – czy to nadal modne?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prezenty biznesowe a trendy w benefitach dla pracowników. Jak je wykorzystać przy wyborze prezentów świątecznych i nagród stażowych?

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Norma EN 17353 – przełom na rynku gadżetów, ubrań i akcesoriów odblaskowych

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Prezenty, których nie ma. Dobrodziejstwa cyfrowego inwentarza, czyli 6 pomysłów na niematerialne upominki dla klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

9 wskazówek, o czym warto pamiętać, gdy wybierasz gadżety wspierające markę pracodawcy

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kreatywne czy praktyczne? O gadżetach reklamowych i upominkach do zadań specjalnych

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 sposoby na zastosowanie reguły wzajemności w marketingu

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Gadżety reklamowe w miksie marketingowym marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ekoprodukt, czyli jaki?

Podkreślanie dodatkowych zalet produktu ma uzasadnienie, o czym jako marketerzy dobrze wiemy. Niestety często prowadzi...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Forum „Marketera+”: Jaki powinien być dobry upominek biznesowy?

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Event online, giftpack offline. 6 przykładów, jak sprawić, aby upominek stał się integralną częścią wirtualnego wydarzenia

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Włoski design, polska produkcja, czyli gadżet reklamowy szyty na miarę

Przechodzi z rąk do rąk. Zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się bakterii. Przeznaczony nie tylko dla profesjonalistów...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zbuduj pozytywne skojarzenia z marką dzięki prezentom w formie przeżyć

Prezent biznesowy spełni swoją funkcję, jeśli będzie oryginalny. Dzięki temu zaskoczysz obdarowaną osobę i wzbudzisz...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Za darmo, ale nie za nic – czyli o mózgu, który łowi gratisy

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

7 przykazań skutecznego upominku reklamowego

Upominki reklamowe to skuteczne narzędzie w ręku marketera. Nie wszystkie jednak są sobie równe pod...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem marketera: Jak zamawiać gadżety reklamowe?

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Young business partners sharing ideas and planning work at meeting in office

Na co zwrócić uwagę podczas planowania kampanii wykorzystującej gadżety reklamowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł