Jakie są trendy na rynku gadżetów reklamowych na przełomie 2024 i 2025 r. oraz jak wybrać odpowiedni prezent dla kontrahenta, klienta i pracownika w zbliżającym się okresie świątecznym? Jak sprawić, aby Twoi odbiorcy zapamiętali upominki właśnie od Twojej firmy? Dowiedz się tego z bezpłatnego dodatku specjalnego do 67. wydania „Marketera+”.
Upominki stają się elementem strategii lojalnościowej i personalizowania relacji z klientem. Przekształcają się z gadżetów reklamowych w narzędzia do budowania emocjonalnej więzi z obdarowanym, wzmacniania marki i zaangażowania klientów. Zamiast masowych prezentów firmy stawiają na bardziej dopasowane, przemyślane podarunki, które świadczą o głębszym zrozumieniu potrzeb odbiorcy. Dlatego tak ważne jest, aby podejść do nich z należytą uwagą.
Wskazówki na temat tego, jak właściwie podchodzić do gadżetów reklamowych znajdziesz w dodatku specjalnym do 67. numeru „Marketera+”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
O tym, jak wybrać odpowiedni gadżet w 2024 opowiadają m.in.: Karolina Chećko, Paweł Wielkopolan, Paulina Wiesiołek, Maciej Borowy i Edyta Klęczar.
Sprawdź również artykuły na temat wartościowych wniosków z raportu MerchUp 2024, personalizacji upominków biznesowych, skutecznego wykorzystania giftboxów czy budowy silnej marki dzięki prezentom. Dowiedz się, jakie upominki podbijają największe targi świata i… serca uczestników.
Z dodatku „Upominki biznesowe. Inspiracje 2024” dowiesz się m.in.:
- jak wybrać odpowiedni gadżet w 2024 r.,
- jakie są najlepsze praktyki ustalania budżetu na upominki biznesowe,
- jak mierzyć efektywność działań wykorzystujących gadżety reklamowe,
- jakie są trendy w upominkach biznesowych na nadchodzący sezon świąteczny,
- jakie przedmioty najlepiej nadają się do personalizacji i jak skutecznie to robić,
- jak podnieść postrzeganą wartość gadżetów bez przepalania budżetu marketingowego,
- jakie są najczęstsze błędy w kampaniach marketingowych z wykorzystaniem artykułów promocyjnych.