Marta Wigórska Jak wykorzystać dane do tworzenia spersonalizowanych interakcji na stoisku targowym Marta Wigórska Mierzenie sukcesu wystąpienia na targach: kluczowe wskaźniki i metody analizy Eliza Kozica-Kamińska Scenariusz eventu B2B, czyli jak krok po kroku zaplanować wydarzenie biznesowe Redakcja Pobierz za darmo „Przewodnik po nowoczesnych eventach 2024” Kasia Ubysz LinkedIn Audio – narzędzie, które wesprze Twoją strategię komunikacji Redakcja Forum „Marketera+”: Eventy w 2024 roku – zmiany, trendy, wyzwania Redakcja Miejsca, które łączą marki i klientów. Badanie obiektów eventowych i konferencyjnych 2024 Justyna Koziołek Otwórz drzwi strategii marketingowej dzięki eventom Łukasz Gumowski Analiza danych w branży eventowej – od teorii do praktyki Eliza Kozica-Kamińska Eventowe puzzle, czyli jak zaplanować wydarzenie krok po kroku Kasia Ubysz, Jarek Jarzębowski, Marta Jakubczak 7 rzeczy, o które warto zadbać podczas przygotowywania konferencji od zera – na przykładzie Leniwców HR Maciej Straus Jak zwiększyć efektywność pracy nad eventami dzięki sztucznej inteligencji Piotr Łapiński 5 cech idealnego systemu rejestracji uczestników wydarzeń Monika Buchwald Budowanie marki za pomocą eventów. Jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń Damian Wiatrak Jak wyróżnić event za pomocą cateringu Dariusz Ogrodnik AI, VR i streaming na żywo. Jak nowe technologie wpływają na branżę eventową Dorota Wojtczak Jak event staje się driverem komunikacji. Case study Digital Dragons Conference Olga Stawicka Team building w plenerze. Jak wybrać idealną lokalizację eventu na świeżym powietrzu Redakcja Niezapomniany event? Tylko w Centrum Konferencyjnym POLIN Redakcja Best SPA Hotel 2023 – dobry adres na wyjazdy firmowe