Partner serwisu:

Zarządzanie cenami

Psychologia płacenia więcej. Jak tworzyć strategie marek premium

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna polityka cenowa. Jak kształtować ceny i zarządzać produktem od strony finansowej

4 minuty czytania

Artykuł

Cena, jakość, kontekst – psychologia cen na przykładzie rynku biżuterii

6 minut czytania

Artykuł

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

6 minut czytania

Artykuł

Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny?

7 minut czytania

Artykuł

Chcesz skutecznie zarządzać produktem i jego ceną? Przeczytaj najnowszy numer „Marketera+”

5 minut czytania

Artykuł

Zarządzanie cenami oraz działaniami promocyjnymi z punktu widzenia spójności międzykanałowej strategii sprzedaży

6 minut czytania

Artykuł

Perspektywy tworzenia i realizowania polityki cenowej w segmencie B2B

6 minut czytania

Artykuł

Innowacyjne strategie cenowe Część 4. Wynajem

9 minut czytania

Artykuł

Innowacyjne strategie cenowe Część 3. Stała cena niezależna od nabywanej ilości

11 minut czytania

Artykuł

Innowacyjne strategie cenowe Część 2. Pay What You Want

11 minut czytania

Artykuł

Innowacyjne strategie cenowe Część 1. Wprowadzenie

9 minut czytania

Artykuł

Jak systematycznie ulepszać promocje cenowe?

6 minut czytania

Artykuł

Jak wycenić nowy produkt, czyli parę słów o Price Sensitivity Meter

14 minut czytania

Artykuł