Agata Burnatowska Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce Agata Wojciechowska Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów? Filip Zajdel Lojalność klienta w nowej dekadzie Arkadiusz Miegoń, Jarosław Śmietana, Mateusz Kowalczyk Kim jest fan esportu? Redakcja Oszczędzaj i wygrywaj, czyli gamifikacja w energetyce Piotr Dworzański Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 3. Redakcja „Brzydkie kaczątko”, czyli co ma gaming do XIX wiecznej baśni? Piotr Dworzański Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 2. Piotr Dworzański Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I Dominika Adasiewicz-Skorupska Świadomy senior – jak wydaje pieniądze konsument 55+? Część II Dominika Adasiewicz-Skorupska Świadomy senior – jaki jest konsument 55+? Część 1 Justyna Bakalarska Pokolenie Z w natarciu. Jak dotrzeć do nich z marketingowym przekazem? Cz. II Tomasz Bogdanowicz Dzień z życia shoppera – jak zmieniają się jego zachowania Redakcja Polacy lubią polecać zakupy – badanie naukowe ALK Wiktor Orzeł Era treści hybrydowych Rafał Janek, Anna Gruszka Proces zakupowy dzisiejszego klienta Iwona Kliś Emocje i zmysły a podejmowanie decyzji konsumenckich Jacek Kall Smart(fonowa) droga nabywcy Błażej Piotrowski Jak zaplanować ścieżkę klienta? Damian Gucza Jak działa marketing automation i jak przygotować się do jego wdrożenia?