Partner serwisu:

Zachowania konsumenckie

Produkty od ręki i profesjonalny doradca – dlaczego konsumenci lubią zakupy stacjonarne? [badanie]

1 minuta czytania

Podstawowy Artykuł

Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić

12 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

„Life Trends” – raport inny niż wszystkie, czyli o tym, jak zmieniający się świat przewartościował potrzeby człowieka i co będzie dalej

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising”

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie]

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zwroty w e-commerce. Jak robić to dobrze?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Autentyczny marketing oraz bycie tu i teraz. Na co jeszcze warto postawić w 2022 roku?

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak marka technologiczno-gamingowa Acer wprowadziła na rynek… napój energetyczny

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce

6 minut czytania

Artykuł

Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów?

5 minut czytania

Artykuł

Lojalność klienta w nowej dekadzie

4 minuty czytania

Artykuł

Kim jest fan esportu?

4 minuty czytania

Artykuł

Oszczędzaj i wygrywaj, czyli gamifikacja w energetyce

4 minuty czytania

Artykuł

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 3.

7 minut czytania

Artykuł

„Brzydkie kaczątko”, czyli co ma gaming do XIX wiecznej baśni?

2 minuty czytania

Artykuł

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 2.

9 minut czytania

Artykuł

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I

6 minut czytania

Artykuł

Świadomy senior – jak wydaje pieniądze konsument 55+? Część II

3 minuty czytania

Artykuł