Michał Jan Lutostański Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców Sławomir Kruczek Natalia Hatalska: Przyszłość jest jedynym miejscem, które możemy zmienić Wojciech Osuch „Life Trends” – raport inny niż wszystkie, czyli o tym, jak zmieniający się świat przewartościował potrzeby człowieka i co będzie dalej Dominika Kaczorowska-Spychalska Jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy. Wnioski z badania „AI Advertising” Redakcja Polacy jedzą oczami. Jaka z tego lekcja dla marketera? [badanie] Redakcja Ulubione metody płatności online w 2022 r. [badanie] Redakcja Zwroty w e-commerce. Jak robić to dobrze? Grzegorz Skotarek Autentyczny marketing oraz bycie tu i teraz. Na co jeszcze warto postawić w 2022 roku? Anna Wilma Jak marka technologiczno-gamingowa Acer wprowadziła na rynek… napój energetyczny Agata Burnatowska Konsument – istota racjonalna czy emocjonalna? Neuromarketing w praktyce Agata Wojciechowska Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów? Filip Zajdel Lojalność klienta w nowej dekadzie Arkadiusz Miegoń, Jarosław Śmietana, Mateusz Kowalczyk Kim jest fan esportu? Redakcja Oszczędzaj i wygrywaj, czyli gamifikacja w energetyce Piotr Dworzański Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 3. Redakcja „Brzydkie kaczątko”, czyli co ma gaming do XIX wiecznej baśni? Piotr Dworzański Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 2. Piotr Dworzański Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów? Cz. I Dominika Adasiewicz-Skorupska Świadomy senior – jak wydaje pieniądze konsument 55+? Część II Dominika Adasiewicz-Skorupska Świadomy senior – jaki jest konsument 55+? Część 1