Łukasz Hardek Jak zbierać i wykorzystywać opinie, aby spełniać oczekiwania klientów w 2023 roku Paweł Muzyczyszyn Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży Jacek Szlak Sprzedaż musi mieć misję Redakcja Lojalność, czyli sposób na niepewne jutro Joanna Staniec Marketerko, marketerze, czy jesteście gotowi na pokolenie Alfa? Martyna Celuch 100 dni w biznesie do końca roku – jak je wykorzystać? Rafał Grzegrzółka Jak upiec więcej niż dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli co zyskała Biedronka dzięki loterii mieszkaniowej Redakcja Jak marki dbają o swoich klientów, partnerów i pracowników Tomasz Błaszczuk Emocje w biznesie. Nauczymy Cię, jak je wykorzystać Olga Pruszkowska Wchodzę w to! Nagroda w programie, która zachęci każdego Jolanta Jędrysek Grywalizacja, kudosy i sztuczna inteligencja w dobie great resignation Michał Horbowski-Zaranek Dlaczego Twoi klienci odchodzą? Poznaj analizę churn Redakcja Co warto wiedzieć o nowoczesnych narzędziach motywacyjnych, które budują długotrwałe relacje Jarosław Obiedziński Canon: pięć filarów wieloletniej współpracy partnerskiej Redakcja Paleta Nagród – program lojalnościowy jak malowany Jan Twaróg, Robert Stupczyński Prosto czy z rozmachem? Czym się kierować podczas projektowania programu lojalnościowego B2B Katarzyna Grzywaczewska Z klientem na ty, czyli o komunikacji w Programie PAYBACK Alexander Kubicki Mobile Loyalty. Program lojalnościowy zamknięty w aplikacji Łukasz Sznajdrowski Mobilny program lojalnościowy krok po kroku Przemysław Orłowski, Dominik Zacharewicz Uruchomienie programu lojalnościowego. O czym należy pamiętać, aby odnieść sukces