Partner serwisu:

Lojalność i utrzymanie klienta

6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych

Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zbuduj pozytywne skojarzenia z marką dzięki prezentom w formie przeżyć

Prezent biznesowy spełni swoją funkcję, jeśli będzie oryginalny. Dzięki temu zaskoczysz obdarowaną osobę i wzbudzisz...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Za darmo, ale nie za nic – czyli o mózgu, który łowi gratisy

Był rok 2018. Jedno z centrów konferencyjnych w Warszawie. Konferencja poświęcona psychologii biznesu. We foyer...

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

7 przykazań skutecznego upominku reklamowego

Upominki reklamowe to skuteczne narzędzie w ręku marketera. Nie wszystkie jednak są sobie równe pod...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Nagroda w programie lojalnościowym – kto jest płatnikiem podatku: zleceniodawca czy agencja marketingowa?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Technologia w służbie marketingu lojalnościowego – gdy mniej znaczy więcej

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowoczesny system do obsługi programu lojalnościowego – czyli jaki?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 porad, jak uniknąć porażki podczas tworzenia programu wsparcia sprzedaży

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Grywalizacja w świecie VUCA

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Program lojalnościowy B2B – jak zwiększyć sprzedaż bez powiększania zespołu handlowców?

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowa droga do motywacji i lojalności w biznesie w czasach COVID i post-COVID

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Programy lojalnościowe i konsumenckie wciąż na topie

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Engagement is the new black – wpisanie działań CSR-owych w motywację jako nowy powertool zaangażowania

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

W stronę spersonalizowanego dialogu – o ewolucji programów lojalnościowych

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Program PAYBACK, czyli jak nagradzać klientów i zwiększać sprzedaż

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Loyalty economy – jak utrzymać klienta w niestabilnych czasach?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Raport „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży 2021”

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Dlaczego warto docierać do nowych klientów i jak to skutecznie robić w digitalu w 2021 roku?

12 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Jak budować pozytywne doświadczenie klienta w digitalu

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych w 2021 roku

4 minuty czytania