Jolanta Jędrysek Jak (g)rywalizacja sportowa może budować przywiązanie do marki Redakcja Zdaniem marketera: Jak marki tworzą programy lojalnościowe r. pr. Paweł Galiński, dr Tomasz Makaruk Dyrektywa omnibus a programy lojalnościowe – o czym należy pamiętać Przemysław Orłowski, Dominik Zacharewicz Sztuczna inteligencja – szansa czy zagrożenie? (R)ewolucja programów lojalnościowych Alexander Kubicki Jaką rolę w marketingu lojalnościowym odgrywa sztuczna inteligencja Piotr Bobryk Czym premiować, aby lepiej angażować? Poznaj skuteczne sposoby nagradzania w akcjach promocyjnych Cezary Hurka, Przemysław Wojciechowski Jak prowadzić skuteczną komunikację w programach lojalnościowych Olga Pruszkowska Postaw na dyscyplinę, czyli jak budować relacje z klientami B2B Mariusz Rylski Lojalność w stylu agile. Jak krok po kroku zbudować skuteczny program lojalnościowy B2B w świecie ciągłych zmian Sylwia Miszczyk Rośnie aktywność Polaków w programach lojalnościowych Rafał Grędziszewski Multipartnerskie podejście do budowania lojalności – fakty, mity, korzyści Marcin Kalkhoff, Agnieszka Kalkhoff Jak 24hugs®buduje markę dzięki odwróconej lojalności Redakcja Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023 [raport] Maciej Smogorzewski, Aleksandra Derlecka Co, kiedy, do kogo i dlaczego? Jak zautomatyzować komunikację z klientami z bazy własnej Łukasz Hardek Jak zbierać i wykorzystywać opinie, aby spełniać oczekiwania klientów w 2023 roku Paweł Muzyczyszyn Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży Jacek Szlak Sprzedaż musi mieć misję Redakcja Lojalność, czyli sposób na niepewne jutro Joanna Staniec Marketerko, marketerze, czy jesteście gotowi na pokolenie Alfa? Martyna Celuch 100 dni w biznesie do końca roku – jak je wykorzystać?