Partner serwisu:

Lojalność i utrzymanie klienta

Zdaniem marketera: Jak lojalizować klientów B2B i wspierać sprzedaż za pomocą programów lojalnościowych – na przykładzie doświadczeń firmy SIG

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak dostosować program lojalnościowy B2B do różnych segmentów i typów klientów biznesowych

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak budować lojalność klientów z pokolenia Z

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jakie są najnowsze trendy i innowacje oraz największe wyzwania w marketingu lojalnościowym B2B

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jakie są najnowsze trendy i innowacje oraz największe wyzwania w marketingu lojalnościowym B2C i B2B

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zbudować skuteczny program lojalnościowy B2B

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jakie są najnowsze trendy i innowacje oraz największe wyzwania w marketingu lojalnościowym B2C

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczny program lojalnościowy. Jak Rossmann dba o lojalność klientów

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Program lojalnościowy dawniej i dziś. Jak zarządzać programem lojalnościowym w świetle wyzwań konsumenckich i technologicznych w 2024 roku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zaprojektować atrakcyjny katalog nagród w programie lojalnościowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Więcej niż punkty. Jak zmienia się sposób korzystania z programów lojalnościowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zachęcić klientów do udziału w programie lojalnościowym

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak zachęcić klientów do udziału w programie lojalnościowym

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ukryta moc grywalizacji. Jak zwiększyć produktywność i zaangażowanie zespołu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży – czyli jak zadowolić klienta i podnieść wyniki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowe standardy aplikacji lojalnościowych. Polskie ePłatności i PeP LoyaltyClub zmieniają zasady gry

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Loterie z e-zdrapką jako sposób na zwiększenie lojalności klientów

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krajobraz lojalności w 2024 roku. Czego oczekują marki i konsumenci

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kompendium wiedzy o prawnych aspektach programów lojalnościowych

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak sprawić, aby uczestnicy programu lojalnościowego generowali 4-krotnie wyższą wartość koszyka. Case study Time to Riff

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł