Rafał Krause Marketing od kulis: Świeże memy z Lidla Choć Facebook istnieje od przeszło 15 lat, styl komunikacji w tym serwisie (i w ogóle w mediach społecznościowych) uległ... Bartosz Gostkowski Dwie krótkie opowieści o tym, jak pisać reklamy na różne ekrany Redakcja Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Aleksandra Niegowska Dense Content – narzędzie komunikacji przyszłości Barbara Stawarz M-copywriting, czyli jak pisać na smartfony Milena Majchrzak Content marketing a copywriting – co powinieneś wybrać? Magdalena Jaworowicz Zmysłowa moc słowa – rzecz o komunikacji sensorycznej i synestetycznej Redakcja Copywriter – rzemieślnik czy poeta? Dorota Korczyk Marketing bez lukrowej waty Katarzyna Rychcińska 10 zasad konstruowania użytecznych komunikatów Jan Kinal Opisy produktów – dlaczego są tak ważne? Piotr Olechniewicz Marketing na forach internetowych Izabela Gorlicka Zasady kontaktu z mediami, czyli jak przygotować dobrą informację prasową Kajetan Balcer Dziennikarstwo obywatelskie – bezpardonowa autopromocja w sieci Daria Urbańska Być to za mało, czyli jak skutecznie pisać o sobie w sieci Dorota Korczyk Król jest tylko jeden Przemysław Wojtasik Siła słowa, która żyje. Siła życia, które eksponowane jest słowem
Choć Facebook istnieje od przeszło 15 lat, styl komunikacji w tym serwisie (i w ogóle w mediach społecznościowych) uległ...