Copywriting i webwriting

Wojciech Aleksander: UX writing pozwala nadać ludzki wymiar cyfrowemu chaosowi

18 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX writing i microcopy w praktyce. Jak projektować słowa, które prowadzą do zakupu

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Joanna Burdek: Wiedza o mózgu to realna przewaga w marketingu i biznesie (Marketer+ Podcast, odc. 20)

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Narracja, dźwięk i obraz. Jak stworzyć efektywny hook, który oddziałuje na zmysły i zwraca uwagę odbiorców wideo

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mmm… Jak ta kampania smakuje, pachnie i brzmi! Przepis na zmysłowy copywriting

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Magdalena Wójcik: Prosty język to przyszłość komunikacji (Marketer+ Podcast, odc. 17)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Webinar [Patrycja Grzelczak]: Efektywny copywriting z AI. Jak szybko i sprawnie tworzyć treści
ze sztuczną inteligencją

2 minuty czytania

Podstawowy Wideo

Szkolenie online: Copywriting w social mediach. Jak pisać, aby angażować i sprzedawać

Mniej niż minuta czytania

Podstawowy E-szkolenie

Prosty język w biznesie się opłaca. Jak oszczędzać budżet i zarabiać więcej dzięki uproszczeniu komunikacji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

10 narzędzi AI do tworzenia contentu dla marketera i copywritera (zalety i wady)

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Praca w marketingu – jak zostać copywriterem i co warto wiedzieć na początku kariery?

13 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Prosty język w biznesie. Jak zbudować przewagę konkurencyjną w sektorze B2B

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Strona dla B2B, która sprzedaje. Jak zoptymalizować landing page, aby skuteczniej pozyskiwać leady

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Intuicja kontra dane, czyli jak efektywnie zoptymalizować stronę internetową bez szkodliwych „misiów”

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

KSW (konkret, styl, wartość), czyli jak sprawić, żeby ludzie czytali Twoje treści w internecie

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mózgolubne posty w social mediach. Jak przyciągnąć uwagę cyfrowego zombie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jasper – w czym jest lepszy od ChatGPT

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 trendów w content marketingu w 2024 roku (i jak je wykorzystać)

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Why so serious? Rola humoru w contencie marki

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
Businessman on blurred background touching discussion icons sketch

Prosty język? Nie ma na co czekać! Jak postawić pierwsze kroki na drodze do skuteczniejszej komunikacji firmy

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł