Partner serwisu:

Analiza danych

WARSAW, POLAND - APRIL 23: Close up of an LCD screen showing the Facebook logo on the original blue background. Facebook.com is the largest social networking site in the world with over than 900 million people registered.

Jak analizować komunikację w mediach społecznościowych, czyli audyt profili marki w social mediach

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić audyt strategii i taktyk marketingowych w firmie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt analityki w 9 krokach

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Audyt kampanii Google Ads. 40 elementów, na które warto zwrócić uwagę

17 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych

Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Odczaruj analizę konkurencji. Jak wykorzystać w swojej strategii wiedzę o cenach i ofercie innych uczestników rynku

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
businessman hand working with new modern computer and business success as concept

Analityka biznesowa jako warunek budowania organizacji odpornych

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

KPI i ROI w social sellingu. Co i jak mierzyć w programach socialsellingowych

Stara marketingowa prawda mówi o tym, że połowa budżetu wydanego na marketing jest przepalana, ale...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie pozwól marce ugotować się we własnym sosie. Jak dzięki analityce zbudować skuteczny lejek sprzedażowo-marketingowy w e-sklepie

Kiedy stoisz przed wyzwaniem, jakim jest skalowanie kampanii marketingowych czy zwiększanie zysków pochodzących ze sklepu...

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
google analytics

Analiza utraty klientów. Jak z wykorzystaniem Google Analytics znaleźć przyczyny migracji oraz im przeciwdziałać

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych na Facebooku

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Media pod lupą

W branży funkcjonuje powiedzenie, że 50% każdego budżetu marketingowego trafia do śmieci, lecz nikt nie...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton
Futuristic user interface with business infographs and icons

7 zasad wizualizacji danych. Jak projektować efektywne dashboardy i raporty

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Memy w służbie marketingu, czyli jak tropić trendy i insighty konsumenckie online

Dla netnografa internet jest miejscem, w którym można wejść w naturalne środowisko badanych i z...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Data quality management. Jak zadbać o jakość danych w firmie

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Efektywne treści na stronie. Co i jak analizować, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zmień sposób myślenia o liczbach. Jak wyciągać właściwe wnioski z Google Analytics, aby zwiększyć skuteczność strony i poprawić UX

Zainstalowałeś Google Analytics, zbierasz dane, masz ich coraz więcej… tylko co właściwie z nimi zrobić?...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić warsztaty projektowe w firmie

Dane analityczne mogą pomóc wskazać mocne, jak również słabe strony produktu. Nie dadzą jednak bezpośredniej...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

SXO w praktyce. Jak zadowolić użytkownika i sprzedawać więcej

Kiedy myślisz wyłącznie o działaniach SEO, skupiasz się na aktywnościach, które mają się przełożyć na...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak rozwijać biznes dzięki analizie danych i analityce marketingowej? Czytaj w najnowszym wydaniu „Marketera+”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł