Joanna Horoszko Szablon raportu w Looker Studio dla marketerów. Gromadź i analizuj wszystkie dane w jednym miejscu Joanna Szymańska Trafiaj do grupy docelowej. Jak targetować cyfrową reklamę zewnętrzną za pomocą analizy danych Łukasz Sznajdrowski Dane z programu lojalnościowego jako sposób na skuteczną segmentację klientów Redakcja Badania i analityka w 2023 roku – zmiany, trendy, wyzwania Marta Szymborska Jak zadbać o e-odpowiedzialność dzięki danym dobrej jakości Anna Moczulska Google Analytics w praktyce. Co i jak analizować na stronach docelowych generujących leady Krystian Nowakowski Jak przygotować czytelny raport z kampanii reklamowej Paweł Adamiec Jak wykorzystać dane Google’a w optymalizacji kampani reklamowych Daniel Kotliński Sprzedajesz punktowo czy procesowo? Przeprowadź audyt i stwórz tandem marketingowo-sprzedażowy Krystian Nowakowski Jak analizować komunikację w mediach społecznościowych, czyli audyt profili marki w social mediach Wojciech Walczak Jak przeprowadzić audyt strategii i taktyk marketingowych w firmie Michał Plebański Audyt analityki w 9 krokach Marcin Wsół Audyt kampanii Google Ads. 40 elementów, na które warto zwrócić uwagę Bartosz Pilch 6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest... Anna Karcz-Czajkowska Odczaruj analizę konkurencji. Jak wykorzystać w swojej strategii wiedzę o cenach i ofercie innych uczestników rynku Robert Kozielski Analityka biznesowa jako warunek budowania organizacji odpornych Marcin Sokołowski KPI i ROI w social sellingu. Co i jak mierzyć w programach socialsellingowych Michał Kuciński Nie pozwól marce ugotować się we własnym sosie. Jak dzięki analityce zbudować skuteczny lejek sprzedażowo-marketingowy w e-sklepie Martyna Zastrożna Analiza utraty klientów. Jak z wykorzystaniem Google Analytics znaleźć przyczyny migracji oraz im przeciwdziałać Michał Bednarczyk Jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań reklamowych na Facebooku
Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest...