Piotr Jurgielewicz Mniej znaczy więcej. Jak strategicznie wybrać kanały marketingowe Mateusz Machulski Jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej Adrian Gorczyca, Aleksandra Ślusarska, Cezary Jachowski Wyzwania i strategie w komunikacji B2B Katarzyna Stasiewicz Krok w przyszłość. Jak account-based marketing zmienia grę w B2B Redakcja Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja – „Marketer+” 59 już dostępny Redakcja E-szkolenie online: Od strategii marki, przez strategię komunikacji do filmów na TikToka Wojtek Walczak, Dorota Ziółkowska Brand one pager w praktyce, czyli jak krok po kroku stworzyć jednostronicową instrukcję obsługi marki Michał Jan Lutostański Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców Piotr Jurgielewicz Model ORB, czyli jak patrzeć na kanały marketingowe i się nie zawieść Łukasz Murawski Rob Meyerson: Nazwy pozwalają markom wykorzystać niesamowitą moc języka Robert Kozielski Marketing i wartości – wartości w marketingu. Wnioski z 2. fali badania CIMO w Polsce Marcin Kalkhoff Pipkanie a biznes. Marketingowa lekcja z wycofania się Shopee z Polski Łukasz Murawski Stephen Houraghan: Zrozumienie klienta jest kluczowe w budowaniu marki Krzysztof Polak Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie Paweł Muzyczyszyn Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży Bartosz Jeglejewski Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno Łukasz Murawski Ezequiel Abramzon: Dzięki strategii wszystko jest prostsze, a firmy stają się silniejsze Sławomir Kruczek Czy presja ma moc? Czy bojkoty marek mogą być skuteczne? Mateusz Suryś Jak Louis Vuitton najpierw zbłądził, a potem wrócił na właściwe tory, czyli dlaczego marki powinny badać kulturę Magdalena Urbaniak 5 najważniejszych zmian w marketingu, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku