Łukasz Murawski Rob Meyerson: Nazwy pozwalają markom wykorzystać niesamowitą moc języka Łukasz Murawski Stephen Houraghan: Zrozumienie klienta jest kluczowe w budowaniu marki Krzysztof Polak Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie Paweł Muzyczyszyn Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży Bartosz Jeglejewski Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno Łukasz Murawski Ezequiel Abramzon: Dzięki strategii wszystko jest prostsze, a firmy stają się silniejsze Sławomir Kruczek Czy presja ma moc? Czy bojkoty marek mogą być skuteczne? Mateusz Suryś Jak Louis Vuitton najpierw zbłądził, a potem wrócił na właściwe tory, czyli dlaczego marki powinny badać kulturę Magdalena Urbaniak 5 najważniejszych zmian w marketingu, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku Grzegorz Maliszewski Jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów Przed wybuchem pandemii koronawirusa analitycy rynkowi szacowali, że w tym roku w Polsce na zakupy... Sebastian Umiński Taktyki i przystosowania ewolucyjne firm w social mediach Jakub Cupiał Platforma komunikacji w praktyce Część 3. Transformacja marki z wykorzystaniem platformy komunikacji Anna Wilma Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat Patrycja Ogrodnik Pamięć w reklamie – czyli jak mówić do klienta, aby Cię zapamiętał i w odpowiednim momencie sobie przypomniał Jacek Szlak Uczniowie czarnoksiężników z Doliny Krzemowej Wojtek Walczak Strategia komunikacji krok po kroku Krok 4. Strategia i ekosystem komunikacji. Zaplanuj co, gdzie i w jaki sposób będzie komunikować Twoja marka Wojtek Walczak Strategia komunikacji krok po kroku Krok 2. Poznaj grupę docelową swojej marki – insighty konsumenckie, potrzeby i korzyści Wojtek Walczak Strategia komunikacji marki krok po kroku. Krok 1. Zrozum, w jakim miejscu się znajdujesz Szymon Dyrlaga 3 poziomy personalizacji w e-mail marketingu – sprawdź, na którym jesteś Agnieszka Padzik-Wołos Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej
Przed wybuchem pandemii koronawirusa analitycy rynkowi szacowali, że w tym roku w Polsce na zakupy...