Partner serwisu:

Strategia komunikacji marki

Rob Meyerson: Nazwy pozwalają markom wykorzystać niesamowitą moc języka

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Stephen Houraghan: Zrozumienie klienta jest kluczowe w budowaniu marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Ezequiel Abramzon: Dzięki strategii wszystko jest prostsze, a firmy stają się silniejsze

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy presja ma moc? Czy bojkoty marek mogą być skuteczne?

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak Louis Vuitton najpierw zbłądził, a potem wrócił na właściwe tory, czyli dlaczego marki powinny badać kulturę

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

5 najważniejszych zmian w marketingu, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku

8 minut czytania

Artykuł

Jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów

Przed wybuchem pandemii koronawirusa analitycy rynkowi szacowali, że w tym roku w Polsce na zakupy...

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Taktyki i przystosowania ewolucyjne firm w social mediach

4 minuty czytania

Podstawowy Audio

Platforma komunikacji w praktyce
Część 3. Transformacja marki z wykorzystaniem platformy komunikacji

3 minuty czytania

Artykuł

Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat

6 minut czytania

Wywiad

Pamięć w reklamie – czyli jak mówić do klienta, aby Cię zapamiętał i w odpowiednim momencie sobie przypomniał

5 minut czytania

Artykuł

Uczniowie czarnoksiężników z Doliny Krzemowej

5 minut czytania

Artykuł

Strategia komunikacji krok po kroku
Krok 4. Strategia i ekosystem komunikacji. Zaplanuj co, gdzie i w jaki sposób będzie komunikować Twoja marka

3 minuty czytania

Artykuł

Strategia komunikacji krok po kroku
Krok 2. Poznaj grupę docelową swojej marki – insighty konsumenckie, potrzeby i korzyści

3 minuty czytania

Artykuł

Strategia komunikacji marki krok po kroku. Krok 1. Zrozum, w jakim miejscu się znajdujesz

4 minuty czytania

Artykuł

3 poziomy personalizacji w e-mail marketingu – sprawdź, na którym jesteś

8 minut czytania

Artykuł

Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej

10 minut czytania

Artykuł