Partner serwisu:

Strategia komunikacji marki

Praca w marketingu – jak zostać specjalistą ds. social mediów i co warto wiedzieć na początku kariery?

15 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Wojtek Walczak: Najskuteczniejsze są te strategie, które idą pod prąd [Marketer+ Podcast, odc. 8]

3 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Stwórz swój brand book – wizualny przewodnik po Twojej marce

8 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Maciek Sznitowski: Jest jedno pytanie, na które powinna odpowiedzieć sobie każda marka [Marketer+ Podcast, odc. 2]

2 minuty czytania

Podstawowy Podcast

Jak odpowiednio przygotować plik do druku z uszlachetnieniami? Poradnik dla marketerów i grafików

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Martin Zarian: Strategia to różnica między wydatkami na budowanie marki a inwestowaniem w nią [wywiad]

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Maciek Sznitowski: Marka jest obietnicą wartości [wywiad]

9 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Brand purpose – klucz do sukcesu marek w XXI wieku

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Świadomość marki to za mało. Jak sprawić, żeby konsumenci pamiętali o brandzie przy okazji zakupów

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Boomer do zetki, zetka do boomera: Jak Nike stało się wielkim brandem w Polsce

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Język wizualny jako odbicie tożsamości marki. Case study rebrandingu Wydawnictwa Format

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Czy w biznesie opłaca się być błaznem? Jak wykorzystać archetypy do zbudowania silnej i spójnej osobowości marki

7 minut czytania

Artykuł

Antyporadnik, jak przekładać strategię marki na skuteczną egzekucję

5 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Sztuka komunikacji. Jak spójność przekazu łączy ludzi z marką

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Wzrok nas (nie) myli

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Energia festiwali. Jak Tiger Energy Drink zmienia strategię komunikacji

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kreatywnie i skutecznie. Jak wykorzystać uszlachetnienia w druku opakowań do budowania wizerunku marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Mikrospołeczności z makropotencjałem. Jakie wyzwania czekają tradycyjne strategie komunikacji marek

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Efektywna komunikacja w social mediach. Jak skutecznie budować społeczność wokół brandu

12 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

TikTok szansą dla marek. Jak go wykorzystać na przykładzie społeczności #BeautyTok

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł