Redakcja Maciek Sznitowski: Jest jedno pytanie, na które powinna odpowiedzieć sobie każda marka [Marketer+ Podcast, odc. 2] Tomasz Warlich Jak odpowiednio przygotować plik do druku z uszlachetnieniami? Poradnik dla marketerów i grafików Łukasz Murawski, Magdalena Zaremska Martin Zarian: Strategia to różnica między wydatkami na budowanie marki a inwestowaniem w nią [wywiad] Sławomir Kruczek Maciek Sznitowski: Marka jest obietnicą wartości [wywiad] Anna Ledwoń-Blacha Brand purpose – klucz do sukcesu marek w XXI wieku Hanna Trębicka Świadomość marki to za mało. Jak sprawić, żeby konsumenci pamiętali o brandzie przy okazji zakupów Witold Kowalski, Tomasz Kowalski Boomer do zetki, zetka do boomera: Jak Nike stało się wielkim brandem w Polsce Monika Pazik, Kasia Wajer, Dorota Hartwich Język wizualny jako odbicie tożsamości marki. Case study rebrandingu Wydawnictwa Format Magdalena Węcłaś Czy w biznesie opłaca się być błaznem? Jak wykorzystać archetypy do zbudowania silnej i spójnej osobowości marki Paula Sołtysiak Antyporadnik, jak przekładać strategię marki na skuteczną egzekucję Magdalena Wójcik Sztuka komunikacji. Jak spójność przekazu łączy ludzi z marką Jacek Szlak Wzrok nas (nie) myli Katarzyna Jabłkowska Energia festiwali. Jak Tiger Energy Drink zmienia strategię komunikacji Tomasz Warlich Kreatywnie i skutecznie. Jak wykorzystać uszlachetnienia w druku opakowań do budowania wizerunku marki Anita Łatyńska Mikrospołeczności z makropotencjałem. Jakie wyzwania czekają tradycyjne strategie komunikacji marek Paweł Pałka Efektywna komunikacja w social mediach. Jak skutecznie budować społeczność wokół brandu Daria Anioł TikTok szansą dla marek. Jak go wykorzystać na przykładzie społeczności #BeautyTok Agnieszka Kłusek Napędzani, ale czym? O silnych społecznościach wokół marek motoryzacyjnych Wojciech Samborski Przegląd reklam, które zabiorą Cię w podróż w czasie. Spoty z lat 1990/2000 Michał Szermelek Analiza win-loss w marketingu B2B. Jak wykorzystać perspektywę swoich klientów w komunikacji