Partner serwisu:

Strategia komunikacji marki

„PayPo? Spoko” – ruszyła kampania wizerunkowa PayPo

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł
Many blank speech bubbles forming a cloud

Gdy jedni mówią A, Ty powiedz B. O komunikacji w kanałach, w których nie ma Twojej konkurencji

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
LISBOA, PORTUGAL - NOVEMBER 30: Microsoft building in The Park of the Nations on November 30, 2013 in Lisbon, Portugal. It is an area that was transformed for the 1998 World Exhibition near Tagus River.

Marketing od kulis: „Wyższy poziom chmury” – historie opowiedziane głosem klientów w kampanii B2B Microsoftu

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Klocki do zabawy w marketing. Przegląd ciekawych kampanii z 2023 roku

10 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton
3d illustration of a business man at the maze

Mniej znaczy więcej. Jak strategicznie wybrać kanały marketingowe

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Tablet computer with business chart

Jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
07a61090-0100-420f-af52-ad8c96b8b127

Wyzwania i strategie w komunikacji B2B

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Krok w przyszłość. Jak account-based marketing zmienia grę w B2B

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja – „Marketer+” 59 już dostępny

3 minuty czytania

E-szkolenie online: Od strategii marki, przez strategię komunikacji do filmów na TikToka

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Brand one pager w praktyce, czyli jak krok po kroku stworzyć jednostronicową instrukcję obsługi marki

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing pokoleń – jak uniknąć stereotypów i dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Model ORB, czyli jak patrzeć na kanały marketingowe i się nie zawieść

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rob Meyerson: Nazwy pozwalają markom wykorzystać niesamowitą moc języka

5 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Marketing i wartości – wartości w marketingu. Wnioski z 2. fali badania CIMO w Polsce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Pipkanie a biznes. Marketingowa lekcja z wycofania się Shopee z Polski

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Stephen Houraghan: Zrozumienie klienta jest kluczowe w budowaniu marki

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie

9 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Klient w obliczu kryzysu gospodarczego. 7 sposobów na budowanie lojalności i utrzymywanie poziomu sprzedaży

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kreatywnie na LinkedInie. Jak zaskoczyć profesjonalistów i stworzyć kampanię, o której będzie głośno

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł