Kiedy dowiedziałam się, że temat przewodni najnowszego wydania „Marketera+” dotyczy neuromarketingu i psychologii „konsumenta”, zastanawiałam się,...
Marki, żeby przetrwać, stawiają sobie nadrzędny cel: jak najwierniej odzwierciedlić potrzeby swoich klientów. Coraz częściej...
Nie, to nie będzie artykuł o tym, w jaki sposób wybrać archetyp dla swojej marki. A przynajmniej nie...
Jak pisać, żeby dotrzeć do różnych ludzi – ale nie stracić tożsamości swojej marki? Dlaczego...
SARS CoV-2, COVID-19, koronawirus – to skróty i słowa, które od lutego tego roku najczęściej...
Marka Burger King od kilku (przynajmniej) lat zdaje się należeć do awangardy kreatywności i ulubieńców...
Przekazy reklamowe są obecne w każdej sferze naszego funkcjonowania. Marki reagują na potrzeby konsumentów i dostarczają im...
Podstawowym zadaniem reklamy jest wpływanie na zachowania konsumentów. Marketerzy chcieliby, aby każdy komunikat kończył się...
Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka...
Zrozumienie działania mózgu konsumenta podczas wszelkich interakcji z produktem, opakowaniem czy usługą jest niezwykle istotne...
Jeżeli zajmujesz się projektowaniem doświadczeń klienta (UX) i masz do dyspozycji całą gamę narzędzi diagnostycznych,...
Wiele razy w swoich artykułach na łamach „Marketera+” odnosiłem się do badań i odkryć takich...
Kolejni zaniepokojeni znajomi wysyłają mi link do dokumentu Netflixa „The Social Dilemma”. Odkrywają w tym...
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp