Partner serwisu:

Psychologia konsumenta

Człowiek czy popiersie? Czyli jak mózg klienta reaguje, gdy marka gra nie fair

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Dariusz Doliński: Marketing polega na aplikacji wiedzy psychologicznej

13 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Dariusz Jemielniak: Gdy czasy są niepewne – jak się komunikować w świecie dezinformacji

5 minut czytania

Wywiad

E-szkolenie online: Neurocopywriting w praktyce. Jak tworzyć treści, by mózg chciał czytać i kupować

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie

Jak skutecznie projektować emocje, czyli heurystyki Nielsena w praktyce

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów? Poznaj triki, które zwiększają sprzedaż

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak ułatwić sobie projektowanie? Psychologia w UX (a nie tylko w UI)

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Zły neuromarketing i dobry UX

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Felieton

Psychologia strony WWW. 15 kroków do zaprojektowania witryny, która budzi zaufanie

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Myślenie nie ma przyszłości?

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

E-szkolenie online: Psychologia a UX. Jak tworzyć digitalowe produkty i usługi, które pokochają klienci

1 minuta czytania

Średniozaawansowany E-szkolenie
hand touching digital tablet, social media concept

Psychologia a projektowanie treści. Jak z pomocą contentu skupić uwagę klienta i go zaangażować

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak w akcjach promocyjnych wykorzystać zdobycze psychologii do podbicia sprzedaży

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przestań nazywać ludzi konsumentami

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businessman on blurred background using using digital 3D projection of a human brain 3D rendering

Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby

6 minut czytania

Zaawansowany Artykuł

Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację?

8 minut czytania

Zaawansowany Felieton

Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy

7 minut czytania

Zaawansowany Artykuł