Psychologia konsumenta

Design w czasach niepewności. Jak badać emocje i uwzględniać je w projektowaniu UX

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nie deklaruj, że Twoja marka jest najlepsza. Pokaż, że inni tak uważają – czyli social proof w marketingu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

5 trików psychologicznych, które zwiększają konwersję w e-mail marketingu

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Izabela Zalewska: W erze postmarketingu psychologia społeczna jest bardzo pomocna (Marketer+ Podcast, odc. 19)

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Psychologia, emocje i zmysły w marketingu. Jak skutecznie angażować klientów i wzmacniać przekaz marki – „Marketer+” 70 już dostępny

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Marki powinny wiedzieć lepiej, co dobre dla konsumentów?

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Marketing a psychologia. 7 mitów o konsumentach, które zmienią Twoją strategię

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

4 zasady projektowania zachowań

7 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

5 sposobów do wdrożenia od zaraz, dzięki którym wzmocnisz przekaz marki

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia i design. Jak projektować cyfrowe produkty i usługi, które spełniają i przewidują ludzkie oczekiwania

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kultura dopaminowa w marketingu. Jak wykorzystać (a jak nie) nawyki do budowy produktów i komunikacji

11 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Moc marketingu sensorycznego. Jak angażować zmysły klientów i tworzyć niezapomniane doświadczenia

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Neuroinkluzywność w projektowaniu strategii marketingowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Kampanie neuroinkluzywne i neuroadaptacyjne [przerwa na reklamę]

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Siła nostalgii. Jak ją wykorzystać w marketingu i sprawić, aby konsumenci naprawdę chcieli przeżyć to jeszcze raz

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Historie klientów, które sprzedają. Od słów do konwersji

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Negatywne emocje w produktach i komunikacji – jak używać ich odpowiedzialnie?

8 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Psychologia i media społecznościowe. Jak skutecznie wpływać na odbiorców

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Grywalizacja w social mediach. Jak wykorzystać mechanizmy motywacyjne do budowania emocjonalnej więzi odbiorców z marką

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Narracja, dźwięk i obraz. Jak stworzyć efektywny hook, który oddziałuje na zmysły i zwraca uwagę odbiorców wideo

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł