Nikt dzisiaj nie ma czasu na odkrywanie ukrytych znaczeń przycisków albo czytanie komunikatów, które prowadzą donikąd. Użytkownicy nie przeglądają stron internetowych z ciekawości. Wchodzą na nie, bo chcą coś załatwić, znaleźć odpowiedź, rozwiązać problem. Szybko i bez wątpliwości. Aby zatrzymać ich uwagę i poprowadzić ich do zakupu, musisz projektować treści, które są nie tylko ładne, lecz także skuteczne.

Z tego artykułu dowiesz się:
- czym charakteryzuje się skuteczny UX writing i jak go właściwie wykorzystać,
- jak projektować treści, które nie tylko wyglądają dobrze, ale przede wszystkim skutecznie prowadzą użytkownika do zakupu,
- czym są UX writing i microcopy i czym się różnią,
- jak przemyślanym UX writingiem i dopracowanym microcopy kształtować myślenie użytkownika,
- jak rozpoznać dobry tekst i sprawić, aby użytkownik wrócił.