Anna Męczyńska Programy lojalnościowe w trudnych czasach Mariusz Maciejewski Konkurs konsumencki z sukcesem, czyli siedem kroków do wygranej Łukasz Murawski David Avrin: Lojalność klientów nie umarła, po prostu dużo trudniej jest sobie na nią zasłużyć, a potem ją utrzymać Wojciech Gołębiewski Motywacja sił sprzedaży w nowej normalności Robert Wojkowski Loteria od A do Z Dariusz Pawlak Marketing jako wsparcie sprzedaży Redakcja Premiera e-booka „Narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż”. Znajdź receptę na kryzys dla Twojej firmy Małgorzata Kroh Wsparcie sprzedaży receptą na kryzys Joanna Burdek Jak wybierać atrakcyjne nagrody dla klientów, pracowników i kontrahentów Twój produkt na rynku konkuruje z tysiącami innych? Chcesz zachęcić klientów do zakupu albo docenić lojalność... Redakcja Dlaczego vouchery na przeżycia to wygodne narzędzie w rękach marketera? Filip Zajdel Jak wykorzystać program lojalnościowy w dobie kryzysu – czyli 13 porad jak przetrwać trudny czas Jacek Szlak Reputacji nie buduje się na cynizmie Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Przy ograniczonych zasobach podlegamy jednak bardziej ocenie... Redakcja Programy lojalnościowe w roku 2020 Aż 59% Polaków przyznaje, że uczestniczy w programach lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie... r. pr. Paweł Galiński, dr Tomasz Makaruk Punkty za działania pozazakupowe a kwalifikacja programu jako sprzedaży premiowej Joanna Burdek Lojalność – i co dalej Piotr Bobryk Case study. Loteria „BLIKOMANIA” Łukasz Sznajdrowski Nagrody elektroniczne – wybawienie dla organizatora programu lojalnościowego? Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Gdy program lojalnościowy jest bardzo popularny, ale nie do końca przemyślałeś koszty związane z formalnościami Grzegorz Kobryn Skąd wziąć nagrody do programu lojalnościowego? r. pr. Paweł Galiński, dr Tomasz Makaruk Punkty za działania pozazakupowe a kwalifikacja programu jako sprzedaży premiowej
Twój produkt na rynku konkuruje z tysiącami innych? Chcesz zachęcić klientów do zakupu albo docenić lojalność...
Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Przy ograniczonych zasobach podlegamy jednak bardziej ocenie...
Aż 59% Polaków przyznaje, że uczestniczy w programach lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie...