Hanna Bielerzewska Analizy predykcyjne dla marketingu Konrad Kułakowski Competitive inteligence, czyli mądra strategia badania konkurencji Redakcja Już jest nowa edycja raportu „Shoppers Perspective 2017” Mikołaj Winkiel Nietypowe zastosowania monitoringu internetu Redakcja E-mail bez tajemnic – znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej Sebastian Brzeszczak Odkryj zachowania i motywy Twoich klientów! Justyna Bakalarska Monitoring sieci – niezbędne narzędzie marketera Łukasz Kosuniak Ankieta – nie zgaduj, zapytaj! Mikołaj Winkiel 10 przykazań na skuteczny monitoring w internecie Justyna Bakalarska Narzędzia marketera w badaniu potrzeb klientów Piotr Sadowski, Redakcja Narzędzia marketera bez tajemnic – badania marketingowe Redakcja Poznaj siebie, rynek, klientów i działaj świadomie – „Marketer+” 2 (21) o badaniach marketingowych Anna Kiedrowska 5 zdań, które nie powinny paść przy zamawianiu badań UX Redakcja Ruszyła 4. edycja badania „Komunikacja SMS w Polsce” Magdalena Subdys Generacja Z – co zrobić, żeby „złapać” cyfrowych tubylców? Redakcja XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport Dorota Pindel Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów Piotr Sobieszczak Architektura informacji – zadbaj o przekaz na stronie i zweryfikuj, czy masz rację Redakcja Ruszyła 12. edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej Redakcja 2,6 mld zł na reklamę online w roku 2014 – badanie IAB/PwC AdEx