Czym charakteryzuje się pokolenie Z? Jak zmieniają się postawy społeczne i konsumenckie młodych ludzi? Dlaczego branża marketingowa często ich nie rozumie? Jak planować strategię i komunikację pod kątem zetek? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościnią jest Aleksandra Gębarowska – członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii, które opublikowało raport „Trend Impact Youth” na temat pokolenia Z.

Członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii, liderka projektu Trend Impact. Badaczka rynku z zamiłowania i wykształcenia. Absolwentka socjologii na UJ ze specjalizacją w badaniu rynku i analizie polityk publicznych. Zajmuje się analizą trendów konsumenckich i zachowań młodych pokoleń. Projekty, które realizuje, to połączenie analizy danych, obserwacji świata i szukania inspiracji. Na co dzień związana z NielsenIQ, gdzie wspiera firmy z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych i dostarczania rekomendacji biznesowych. Wierzy, że dane to nie tylko liczby, ale historie, które są podstawą do budowania skutecznych strategii i wspierania wzrostu marek.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- czym jest projekt Trend Impact Youth oraz jak może pomóc branży marketingowej w planowaniu strategii i komunikacji,
- jak rozumieć trendy jako wskaźniki zmian kulturowych i społecznych,
- jak zmieniają się postawy społeczne i konsumenckie młodych ludzi,
- jakie są charakterystyczne cechy pokolenia Z,
- jak marki mogą wykorzystać trend „fluid identity”, aby lepiej odpowiadać na potrzeby młodych konsumentów,
- jakie działania marketingowe wspierają budowanie nowych form relacji, zgodnych z trendem „diverse relationships”,
- w jaki sposób firmy mogą adresować potrzeby domatorów w ramach trendu „homebodies”,
- czym jest trend „bed rotting” i co z niego wynika dla marketerów,
- dlaczego elastyczne podejście do pracy, czyli „work life fit”, staje się coraz ważniejsze dla młodych pokoleń,
- jak trend „lying flat” wpływa na oczekiwania młodych ludzi wobec pracy i sukcesu zawodowego,
- za pomocą jakich kanałów komunikacji docierać do pokolenia Z,
- jakie wyzwania stoją przed markami, które chcą efektywnie komunikować się z najmłodszymi pokoleniami konsumentów.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.