Marta Ogórkiewicz Zaangażuj swoich odbiorców. Wykorzystaj czatbota w komunikacji wizerunkowej Redakcja Angażujące posty na Facebooku z wykorzystaniem PublBox Redakcja Raport IAB Polska: To media społecznościowe są głównym źródłem dezinformacji (fake news) w sieci Łukasz Kosuniak Jak wykorzystać potencjał platform społecznościowych w projektowaniu, promowaniu i rozwijaniu produktu Adrian Wroński Nie ustawiaj reklamy na Facebooku w ciemno. Jak przeprowadzać testy A/B i sprawdzać efektywność elementów kampanii? Redakcja Jak skutecznie publikować w mediach społecznościowych? Marcin Stan Zajęcia grupowe, czyli jak budować relacje na Facebooku Redakcja Premiera „Księgi Adsów 2.0” już 1.06.2018 r. Redakcja Jak przekonać szefa, że powinieneś być w Krakowie na Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja? Redakcja „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II” Aleksandra Kostrzyńska Nowe algorytmy w social media – co musisz wiedzieć, by Twoja działalność online nie ucierpiała? Michał Sławiński Najpopularniejsze modele działań marek w social media Redakcja Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów? Łukasz Kosuniak Social selling w B2B Grzegorz Borowiecki Jasne cele kampanii na Facebooku Maciej Sękowski „Marketer+” wydanie specjalne #1 (5): płatne kampanie w social media krok po kroku Justyna Bakalarska Pierwsze kroki z reklamą na Facebooku, czyli po co Ci Menedżer firmy Artur Jabłoński Piksel Facebooka – małe narzędzie o dużych możliwościach Artur Smolicki Jak skutecznie szukać właściwej grupy docelowej na Facebooku? Filip Błajet Najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku