Edyta Sierosławska Jak nie zostać januszem social mediów? Wskazówki, jak sprawić, żeby obecność firmy w mediach społecznościowych miała sens Redakcja #TIGERSUNITED: Wirtualna konferencja od Social Tigers już 11. maja Anna Ratajczak-Piotrowska, Agnieszka Lubieniecka Jak budować bazę leadów z wykorzystaniem LinkedIna Alicja Stefaniak, Magdalena Bliźniak, Magdalena Wysocka Jak prowadzić działania influencer-marketingowe na TikToku Redakcja Premiera „Skuteczna reklama na Facebooku”. Kup teraz książkę Artura Jabłońskiego Filip Lewandowski 2 kliknięcia, żeby pozyskać klienta – kampanie lead ads na Facebooku krok po kroku Małgorzata Różycka, Tomasz Starzyński Możliwości reklamowe LinkedIna Jakub Cendrowski Jak wykorzystywać media społecznościowe w B2B Monika Glosowitz, Dominika Rzepa Trudne branże, niełatwe targety, czyli reklamy Facebook dla wymagających Angelika Chimkowska Skuteczny profil firmowy na LinkedInie w świetle nowych funkcji serwisu Mateusz Nowak Analiza i optymalizacja kampanii na Facebooku i Instagramie Kamila Klimczak Kiedy dużo nie znaczy dobrze, a lajk potrafi być gwoździem do trumny. Jak mierzyć efektywność działań na Facebooku Natalia Kijko-Łuciuk 4 kluczowe zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych w mediach społecznościowych Agata Weryszko, Olga Ulatowska Jak trafić z reklamą do użytkownika Facebooka i Instagrama Ewelina Stachowiak Skuteczny content marketing na LinkedInie Maciej Sękowski Jak prowadzić skuteczne działania reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedInie? Nowe wydanie „Marketera+” już w sprzedaży Adrian Gamoń Płatna kampania na LinkedInie krok po kroku Agata Weryszko, Patryk Sienkiewicz Jak w działaniach Facebook Ads wykorzystać wiedzę o ścieżce zakupowej klienta Franciszek Georgiew Możliwości reklamowe Facebooka w 2019 r. Przykłady skutecznego wykorzystania jego mechanizmów Redakcja Jak nie stracić swojego biznesu: 6 fatalnych błędów marketingu w social media