Jakie korzyści daje prowadzenie profili osobistych i firmowych na LinkedInie? Jak budować markę ekspercką na tej platformie? Jak prowadzić komunikację firmową? Jakie czynniki wpływają na organiczny zasięg treści? Jakie strategie reklamowe są najbardziej efektywne dla firm i jak unikać przepalania budżetów? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Adrian Gamoń – strateg marki, trener i ekspert w dziedzinie social mediów oraz komunikacji na LinkedInie, autor raportu „LinkedIn w Polsce i na świecie w 2025 roku”.

LinkedIn to potężne narzędzie do budowania marki osobistej i firmowej, które oferuje wiele korzyści marketerom i przedsiębiorcom. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” omawiamy najważniejsze wnioski z nowego raportu Adriana Gamonia na temat stanu LinkedIna w Polsce i na świecie w 2025 roku. Strateg marki dzieli się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi skutecznej komunikacji na LinkedInie, zwiększania organicznych zasięgów oraz tworzenia angażujących treści. Słuchacze dowiedzą się, jakie formaty najlepiej sprawdzają się na tej platformie, jak marketerzy i firmy mogą wykorzystać LinkedIn do realizacji swoich celów, a także jak unikać najczęstszych błędów w zarządzaniu profilami.
Gość: Adrian Gamoń
Strateg komunikacji marki i ekspert LinkedIna z 15-letnim doświadczeniem w transformacji marek osobistych i biznesowych. Twórca metody 16 ścieżek rozwoju marki osobistej oraz opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych z zakresu social mediów i content marketingu na AGH w Krakowie. Specjalizuje się w pomaganiu firmom, instytucjom i profesjonalistom w odkrywaniu ich unikatowej opowieści oraz budowaniu z jej pomocą trwałych relacji biznesowych. Współautor „Biblii e-biznesu 3.0”, e-booka „Sukces na LinkedIn z AI” oraz wydawca corocznego raportu „LinkedIn w Polsce i na świecie”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jakie najważniejsze wnioski dla marketerów i firm wynikają z raportu „LinkedIn w Polsce i na świecie w 2025 roku”,
- w jakich celach marketerzy mogą wykorzystywać obecność na LinkedInie,
- jakie trendy w komunikacji marketingowej na tej platformie będą dominujące w 2025 r.,
- na czym polega humanizacja komunikacji na LinkedInie,
- jak skutecznie budować ekspercką markę osobistą w tym serwisie,
- czym jest metoda 16 ścieżek rozwoju marki osobistej i jak dobrać dla siebie indywidualny kierunek,
- jakie są najważniejsze czynniki wpływające na organiczny zasięg treści na LinkedInie,
- jakie formaty treści obecnie najlepiej sprawdzają na LinkedInie,
- jak dzięki storytellingowi trafiać do większej liczby odbiorców,
- jakie strategie reklamowe są najbardziej efektywne dla firm i jak unikać przepalania budżetów reklamowych na LinkedInie,
- w jaki sposób marki mogą realizować swoje cele za pomocą LinkedIna,
- jak firmy mogą efektywnie zachęcać pracowników do budowania profesjonalnych profili i angażowania się w treści firmowe,
- jakie są najczęstsze błędy popełniane przez marki w prowadzeniu stron na LinkedInie oraz jak ich unikać.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.