16-osobowy Komitet Organizacyjny Effie Poland rozpoczął prace nad 26. edycją międzynarodowego konkursu poświęconego efektywności marketingowej. Powołany zespół specjalistów ma wiele obowiązków, które mają na celu zapewnić prawidłowy przebieg konkursu. Dowiedz się, jaki jest skład Komitetu i nad czym on pracuje.

Skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland
Komitet Organizacyjny Effie Poland składa się z 16 przedstawicielek i przedstawicieli agencji członkowskich SAR oraz marketerów. Zaproszenie ekspertek i ekspertów zarówno ze strony agencji, jak i reklamodawców, zapewnia wszechstronne spojrzenie na całą branżę marketingową. Zadaniem Komitetu jest praca nad dalszym rozwojem polskiej edycji konkursu, w tym odzwierciedleniem zmian i trendów rynkowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W składzie Komitetu Organizacyjnego znaleźli się:
- Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE Beverages & head of marketing services, Grupa Maspex,
- Tomasz Bartnik, partner, One Eleven,
- Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland,
- Filip Fiedorow, marketing director, OLX Europe,
- Edyta Frąckowiak, COO, co-founder, numbers & intuition,
- Michał Kociankowski, managing partner, Synergion,
- Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom,
- Magdalena Kozanowska, vicepresident, COO & partner, 180heartbeats + Jung v Matt,
- Małgorzata Majcher, chief strategy & innovation officer, DDB Warszawa,
- Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director, OMD,
- Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom,
- Jarosław Serednicki, marketing & digital director, Żabka,
- Małgorzata Słychań, influencer relations head, VML,
- Lena Stryjewska, managing director, 2012 Agency,
- Elżbieta Twardowska, chief strategy officer, Ogilvy,
- Ewa Wolska-Rzewuska, general manager, Saatchi & Saatchi.
Więcej o członkach Komitetu Organizacyjnego na stronie organizatora.
Organizatorzy komentują konkurs
Zeszłoroczny jubileusz konkursu zakończył pewien etap. Zrobiliśmy podsumowania i wyciągamy wnioski. Przez lata wspólnie jako środowisko komunikacji marketingowej wypracowaliśmy ponadczasowe wartości, które określają „kulturę Effie”. Jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, chętnie dzielimy się wiedzą oraz zachęcamy do ciągłego doskonalenia się. Otwarcie i z optymizmem mówimy o markach i o efektach prac. Wraz z członkami Komitetu Organizacyjnego otwieramy się na nowe czekające nas edycje i sytuacje, które pozwalają nam cały czas zdobywać nowe doświadczenie i się rozwijać – mówi Wioletta Kowalczyk-Żelek, senior project manager SAR Effie.
Jesteśmy świadomi, jak dynamicznie zmienia się rynek i jak ogromny wpływ na podejmowane dosłownie każdego dnia decyzje wywiera obecnie panująca na świecie sytuacja. Dlatego Effie będzie kontynuować swoją misję, otwierając się na innowacje, które przynosi dynamicznie ewoluujący rynek. Chcemy, aby konkurs był źródłem inspiracji, benchmarków i platformą wymiany wiedzy, pozostając przy tym wiernym swojej głównej idei, czyli mierzeniu i nagradzaniu efektywności w marketingu – dodaje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR.
Prace w Komitecie Organizacyjnym już trwają
Komitet Organizacyjny Effie Poland odgrywa kluczową rolę decyzyjną we wszystkich aspektach regulaminowych oraz organizacyjnych konkursu: od etapu przyjmowania zgłoszeń po przebieg ceremonii. Obecnie Komitet koncentruje się na:
- aktualizacji i uporządkowaniu listy kategorii,
- optymalizacji procesu zgłaszania,
- opracowaniu wytycznych do wyboru jury.
Nie bez znaczenie jest też aspekt edukacyjny Effie, który ma wzmocnić jakość tworzonych rekomendacji i benchmarków. W ramach grupy roboczej zajmującej się kategoriami wydzielono zespół, który pracuje nad redefinicją kategorii Marketing & Business Solutions.
Tegoroczna edycja obejmie działania i kampanie realizowane w okresie od 1.01.2024 r. do 31.03.2025 r. Przed rozpoczęciem nadsyłania zgłoszeń odbędą się webinary „Effie in Practice” poświęcone zasadom pisania zgłoszeń, kategoriom oraz wymogom regulaminowym.
Gala rozdania nagród odbędzie się 3.11.2025 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Więcej szczegółów wkrótce na stronie organizatora oraz w mediach społecznościowych.