Redakcja Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko [książka] Redakcja Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę [książka] Redakcja Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes [książka] Redakcja AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu [książka] Redakcja Poznaliśmy zwycięzców Grand Video Awards 2023. 47 filmów w finale Redakcja Gdzie jest polski e-commerce? Redakcja Arłamów Business Challenge 2023: Magia Eventów w Dobie Sztucznej Inteligencji Redakcja E-szkolenie online: Marketing pokoleń w praktyce. Od baby boomers do Alf – jak dopasować strategię komunikacji do różnych grup wiekowych Redakcja Poznaj nominowanych do finału konkursu Grand Video Awards 2023 Redakcja E-szkolenie online: Prosty język w akcji. Jak pisać do rzeczy i do ludzi, czyli przepis na skuteczną komunikację Redakcja Budowanie strategii marketingowej i sprzedaży – „Marketer+” 61 już dostępny Łukasz Murawski Howie Chan: Zdrowie marki jest jak zdrowie człowieka Adam Zemełka Człowiek czy popiersie? Czyli jak mózg klienta reaguje, gdy marka gra nie fair Jacek Kall Strategia marketingowa: holistycznie, celowo, z metrykami. No i 60 : 40! Mateusz Cukierski, Igor Zajda Jak reklamiarz z marketerem, czyli dwa spojrzenia na efektywność w komunikacji Jacek Szlak Marketingiem rządzą wielkie metafory Maciej Sowa Strategia – taktyka – plan. Jak z głową ułożyć działania marketingowe Emilia Teofila Nowak Mroczna strona archetypów marki, czyli co łączy „Bridgertonów” z Warszawskim Koksem Michał Jan Lutostański Bądź jak Sprite i Coca-Cola. Jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki Maciek Sznitowski Weź brand na warsztat, czyli 4 strategie pozycjonowania marki