Partner serwisu:

Baza wiedzy

Zbuduj pozytywne skojarzenia z marką dzięki prezentom w formie przeżyć

Prezent biznesowy spełni swoją funkcję, jeśli będzie oryginalny. Dzięki temu zaskoczysz obdarowaną osobę i wzbudzisz...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zmień sposób myślenia o liczbach. Jak wyciągać właściwe wnioski z Google Analytics, aby zwiększyć skuteczność strony i poprawić UX

Zainstalowałeś Google Analytics, zbierasz dane, masz ich coraz więcej… tylko co właściwie z nimi zrobić?...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przeprowadzić warsztaty projektowe w firmie

Dane analityczne mogą pomóc wskazać mocne, jak również słabe strony produktu. Nie dadzą jednak bezpośredniej...

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

SXO w praktyce. Jak zadowolić użytkownika i sprzedawać więcej

Kiedy myślisz wyłącznie o działaniach SEO, skupiasz się na aktywnościach, które mają się przełożyć na...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Za darmo, ale nie za nic – czyli o mózgu, który łowi gratisy

Był rok 2018. Jedno z centrów konferencyjnych w Warszawie. Konferencja poświęcona psychologii biznesu. We foyer...

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak rozwijać biznes dzięki analizie danych i analityce marketingowej? Czytaj w najnowszym wydaniu „Marketera+”

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Pułapki własnego dziedzictwa

Nie jest łatwo zrozumieć, jak działa konsument. Marketing znajduje się w szczególnie problematycznej sytuacji. Sięga...

6 minut czytania

Średniozaawansowany Felieton

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

Zewsząd docierają do nas informacje o rosnącym rynku big data i o coraz częstszym zatrudnianiu...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

7 przykazań skutecznego upominku reklamowego

Upominki reklamowe to skuteczne narzędzie w ręku marketera. Nie wszystkie jednak są sobie równe pod...

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Zdaniem marketera: Jak zamawiać gadżety reklamowe?

Edyta Lisowska Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Doktor nauk humanistycznych, założycielka i dyrektor zarządzający...

2 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak analizować konkurencję w SEO i na co zwracać szczególną uwagę

Osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w Google’u to zadanie skomplikowane. Ciągłe zmiany algorytmu wyszukiwarki, silna...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Na co zwrócić uwagę podczas planowania kampanii wykorzystującej gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe pomagają angażować emocjonalnie konsumentów czy kontrahentów, budować w nich pozytywne skojarzenia z marką,...

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Emocje w rękach współczesnego marketera

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nominacje Effie Awards 2021

1 minuta czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak skutecznie sprzedawać na TikToku

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Optymalizacja przejrzystości stron docelowych. Jak to zrobić?

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

UX design i jego wpływ na konwersję strony internetowej

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Rynek e-commerce po pandemii, czyli jak zmieniły się oczekiwania klientów

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Third-party cookies. Czy czeka nas rewolucja?

3 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Biznes w czasach pandemii, czyli alternatywne możliwości prezentacji produktów i usług

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł