Bieżący numer

Numer 2 (70) marzec-kwiecień 2025

Temat numeru: Psychologia, emocje i zmysły w marketingu. Jak skutecznie angażować klientów i wzmacniać przekaz marki

Liczba stron: 140

Z tematu numeru „M+” 70 dowiesz się m.in.:

  • co kształtuje decyzje konsumentów i jakie produkty wybierają,
  • jak projektować produkty i usługi, które spełniają i przewidują ludzkie oczekiwania,
  • jak konsumenci przetwarzają i zapamiętują przekazy marek,
  • jak wykorzystać mechanizmy motywacyjne do budowania emocjonalnej więzi odbiorców z marką,
  • jak kultura dopaminowa wpływa na zachowania konsumenckie oraz strategie produktowe i marketingowe,
  • jak w praktyce wykorzystać techniki perswazji w reklamach PPC, aby zachęcić użytkownika do kliknięcia,
  • jak w praktyce wdrożyć neuromarketing, techniki perswazji i mechanizmy behawioralne do codziennych działań w social mediach,
  • jak oddziaływać na zmysły w copywritingu,
  • po jakie kategorie słów i techniki sięgać, aby tworzyć zmysłowy content,
  • jak dostosować tekst do szybkiego przeglądania i skanowania,
  • jak korzystać z mocy prostego języka, aby pisać angażujące teksty,
  • jak stworzyć efektywny hook, który oddziałuje na zmysły i zwraca uwagę odbiorców wideo,
  • co poza ceną definiuje dziś luksus i jak hiperpersonalizacja zmienia komunikację,
  • dlaczego konsumenci odchodzą od FOMO na rzecz JOMO,
  • jak uwzględniać różnorodność w procesie tworzenia produktów i usług,
  • jak etycznie projektować negatywne emocje w produkcie,
  • jak wykorzystać nostalgię w marketingu, oraz jak połączyć sentyment z nowoczesnością, aby trafić do różnych pokoleń.

Z dodatku specjalnego o (D)OOH dowiesz się m.in.:

  • jakie innowacje w reklamie (D)OOH dominują w 2025 r.?,
  • jakie są największe wyzwania dla marketerów w obszarze (D)OOH,
  • jakie są najczęstsze błędy w kampaniach (D)OOH,
  • w które narzędzia i rozwiązania warto zainwestować,
  • jakie były najlepsze kampanie (D)OOH w 2024 r.,
  • jakie dane można wykorzystać w kampaniach digital out of home i skąd je pozyskiwać,
  • jak wykorzystać dane behawioralne w precyzyjnym planowaniu kampanii outdoorowych,
  • jakie korzyści oferuje format reklamy na rowerach.
Zobacz poprzednie numery