Numer 2 (70) marzec-kwiecień 2025
Temat numeru: Psychologia, emocje i zmysły w marketingu. Jak skutecznie angażować klientów i wzmacniać przekaz marki
Liczba stron: 140
Z tematu numeru „M+” 70 dowiesz się m.in.:
- co kształtuje decyzje konsumentów i jakie produkty wybierają,
- jak projektować produkty i usługi, które spełniają i przewidują ludzkie oczekiwania,
- jak konsumenci przetwarzają i zapamiętują przekazy marek,
- jak wykorzystać mechanizmy motywacyjne do budowania emocjonalnej więzi odbiorców z marką,
- jak kultura dopaminowa wpływa na zachowania konsumenckie oraz strategie produktowe i marketingowe,
- jak w praktyce wykorzystać techniki perswazji w reklamach PPC, aby zachęcić użytkownika do kliknięcia,
- jak w praktyce wdrożyć neuromarketing, techniki perswazji i mechanizmy behawioralne do codziennych działań w social mediach,
- jak oddziaływać na zmysły w copywritingu,
- po jakie kategorie słów i techniki sięgać, aby tworzyć zmysłowy content,
- jak dostosować tekst do szybkiego przeglądania i skanowania,
- jak korzystać z mocy prostego języka, aby pisać angażujące teksty,
- jak stworzyć efektywny hook, który oddziałuje na zmysły i zwraca uwagę odbiorców wideo,
- co poza ceną definiuje dziś luksus i jak hiperpersonalizacja zmienia komunikację,
- dlaczego konsumenci odchodzą od FOMO na rzecz JOMO,
- jak uwzględniać różnorodność w procesie tworzenia produktów i usług,
- jak etycznie projektować negatywne emocje w produkcie,
- jak wykorzystać nostalgię w marketingu, oraz jak połączyć sentyment z nowoczesnością, aby trafić do różnych pokoleń.
Z dodatku specjalnego o (D)OOH dowiesz się m.in.:
- jakie innowacje w reklamie (D)OOH dominują w 2025 r.?,
- jakie są największe wyzwania dla marketerów w obszarze (D)OOH,
- jakie są najczęstsze błędy w kampaniach (D)OOH,
- w które narzędzia i rozwiązania warto zainwestować,
- jakie były najlepsze kampanie (D)OOH w 2024 r.,
- jakie dane można wykorzystać w kampaniach digital out of home i skąd je pozyskiwać,
- jak wykorzystać dane behawioralne w precyzyjnym planowaniu kampanii outdoorowych,
- jakie korzyści oferuje format reklamy na rowerach.