Bieżący numer

Numer 5 (73) wrzesień-październik 2025

Temat numeru: Sprawdzone sposoby na akcje promocyjne i prosprzedażowe

Liczba stron: 156

Z tematu numeru „M+” 73 dowiesz się m.in.:

  • jakie są sprawdzone modele działań promocyjnych i prosprzedażowych,
  • jakie artykuły Polacy najchętniej nabywają w promocji,
  • dlaczego ciągłe promocje nie przynoszą zadowalających rezultatów,
  • jak wykorzystać popkulturowe IP i kody kulturowe w komunikacji promocyjnej marki,
  • jakie promocje sprawdzą się do produktów premium, a jakie do regularnych,
  • jak skutecznie integrować promocję offline z działaniami online,
  • jak wykorzystać dane, aby zaplanować i przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną,
  • kiedy podwyżka ceny ma sens dla firmy, a kiedy go nie ma,
  • jak zmienić cennik w skuteczną kampanię sprzedażową,
  • jaki wpływ na wynik akcji promocyjnej ma wysokość marży i rabatu,
  • jakie elementy utrudniają zrozumienie mechanizmu promocji i ostatecznej ceny,
  • jakie są główne grzechy marketerów w organizacji promocji,
  • jak organizować i ogłaszać promocje zgodnie z prawem,
  • jaką rolę pełni opakowanie produktu i jak wykorzystać je skutecznie w działaniach promocyjnych,
  • jak zaplanować skuteczną akcję promocyjną i podejść do komunikowania promocji w B2B,
  • jak przeprowadzić skuteczną akcję cross marketingową i jak mierzyć jej efekty,
  • dlaczego marketing oparty na progresywnych ideach i brand purpose traci dziś na znaczeniu, a jego miejsce zajmują bardziej prowokacyjne formy komunikacji,
  • co faktycznie oznacza powrót do hasła „sex sells”.

Z dodatku specjalnego „Upominki biznesowe. Inspiracje 2025” dowiesz się m.in.:

  • jakie są aktualne trendy w projektowaniu upominków i jak wybierać gadżety, które zostaną zapamiętane,
  • jakie znaczenie mają różnice pokoleniowe przy wyborze gadżetów reklamowych,
  • jak zaprojektować gadżet, który realnie wspiera cele kampanii i wzmacnia tożsamość marki,
  • jak uniknąć najczęstszych wpadek z związanych z wyborem, produkcją, logistyką i wręczaniem upominków reklamowych,
  • jak opowiedzieć historię instrukcją i listem powitalnym dołączonym do gadżetu,
  • w jakich okolicznościach warto i jak zaprojektować opakowanie na gadżet,jak skompletować atrakcyjny welcome pack, który przedłuży efekt wydarzenia,
  • jak krok po kroku obliczyć zwrot z inwestycji w gadżety reklamowe,
  • kiedy rozdawanie gadżetów reklamowych podlega podatkowi dochodowemu PIT, a kiedy jest od niego zwolnione.
Zobacz poprzednie numery