Numer 5 (73) wrzesień-październik 2025
Temat numeru: Sprawdzone sposoby na akcje promocyjne i prosprzedażowe
Liczba stron: 156
Z tematu numeru „M+” 73 dowiesz się m.in.:
- jakie są sprawdzone modele działań promocyjnych i prosprzedażowych,
- jakie artykuły Polacy najchętniej nabywają w promocji,
- dlaczego ciągłe promocje nie przynoszą zadowalających rezultatów,
- jak wykorzystać popkulturowe IP i kody kulturowe w komunikacji promocyjnej marki,
- jakie promocje sprawdzą się do produktów premium, a jakie do regularnych,
- jak skutecznie integrować promocję offline z działaniami online,
- jak wykorzystać dane, aby zaplanować i przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną,
- kiedy podwyżka ceny ma sens dla firmy, a kiedy go nie ma,
- jak zmienić cennik w skuteczną kampanię sprzedażową,
- jaki wpływ na wynik akcji promocyjnej ma wysokość marży i rabatu,
- jakie elementy utrudniają zrozumienie mechanizmu promocji i ostatecznej ceny,
- jakie są główne grzechy marketerów w organizacji promocji,
- jak organizować i ogłaszać promocje zgodnie z prawem,
- jaką rolę pełni opakowanie produktu i jak wykorzystać je skutecznie w działaniach promocyjnych,
- jak zaplanować skuteczną akcję promocyjną i podejść do komunikowania promocji w B2B,
- jak przeprowadzić skuteczną akcję cross marketingową i jak mierzyć jej efekty,
- dlaczego marketing oparty na progresywnych ideach i brand purpose traci dziś na znaczeniu, a jego miejsce zajmują bardziej prowokacyjne formy komunikacji,
- co faktycznie oznacza powrót do hasła „sex sells”.
Z dodatku specjalnego „Upominki biznesowe. Inspiracje 2025” dowiesz się m.in.:
- jakie są aktualne trendy w projektowaniu upominków i jak wybierać gadżety, które zostaną zapamiętane,
- jakie znaczenie mają różnice pokoleniowe przy wyborze gadżetów reklamowych,
- jak zaprojektować gadżet, który realnie wspiera cele kampanii i wzmacnia tożsamość marki,
- jak uniknąć najczęstszych wpadek z związanych z wyborem, produkcją, logistyką i wręczaniem upominków reklamowych,
- jak opowiedzieć historię instrukcją i listem powitalnym dołączonym do gadżetu,
- w jakich okolicznościach warto i jak zaprojektować opakowanie na gadżet,jak skompletować atrakcyjny welcome pack, który przedłuży efekt wydarzenia,
- jak krok po kroku obliczyć zwrot z inwestycji w gadżety reklamowe,
- kiedy rozdawanie gadżetów reklamowych podlega podatkowi dochodowemu PIT, a kiedy jest od niego zwolnione.