Bieżący numer

Numer 1 (69) styczeń-luty 2025

Temat numeru: Wideomarketing praktycznie. Jak tworzyć i promować treści wideo online

Liczba stron: 206

Z tematu numeru „M+” 69 dowiesz się m.in.:

  • jak planować, optymalizować i analizować działania wideo online w 2025 r.,
  • jak produkować profesjonalne wideo z rozsądnym budżetem,
  • jak dystrybuować i optymalizować własne treści wideo,
  • jak tworzyć materiały wideo dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • jak zaakceptować siebie w kadrze i lepiej wypaść na nagraniu,
  • jakie ustawienia smartfona warto włączyć przed nagrywaniem,
  • jakie są podstawowe parametry, które decydują o jakości nagrania,
  • jakie są przydatne aplikacje i gadżety do tworzenia contentu wideo,
  • jak oznaczać reklamę w wideo zgodnie z prawem i dobrymi praktykami,
  • jak krok po kroku przygotować kampanię UGC,
  • jak przygotować treści wideo z użytkownikami i fanami marki,
  • jak za pomocą wideo budować wpływową markę osobistą na LinkedInie,
  • jak skutecznie współpracować z influencerami przy tworzeniu treści wideo,
  • jak tworzyć treści wideo na TikToka, aby skutecznie angażować odbiorców i generować dużą liczbę wyświetleń,
  • jak wykorzystać wideo marketing do wsparcia sprzedaży B2B,
  • jak promować kanał i podcast wideo.

Z dodatku specjalnego o event marketingu dowiesz się m.in.:

  • jak tworzyć niezapomniane wydarzenia w 2025 r.,
  • jakie są trendy i zmiany w event marketingu w 2025 r.,
  • jakie są największe wyzwania dla marketerów w 2025 r.,
  • jakie są najczęstsze błędy, które warto wyeliminować,
  • w jakie narzędzia i rozwiązania warto zainwestować,
  • jak opracować precyzyjny i jasny brief dla eventu,
  • jakie błędy w komunikacji popełniają organizatorzy eventów i jak ich unikać,
  • jakie korzyści przynosi analiza wyników wydarzenia i jakie wskaźniki warto uwzględnić w procesie ewaluacji,
  • jak pozyskać wsparcie od partnerów wydarzenia,
  • jakie są eventowe trendy w handlu detalicznym i na co warto postawić,
  • jak dzięki designowi i muzyce stworzyć atmosferę eventu, która zapadnie w pamięć uczestnikom i zachęci ich do dzielenia się wrażeniami,
  • jak zaprojektować przyjazne i relaksujące środowisko wydarzenia, które pozwoli uczestnikom odpocząć od technologii,
  • jak wykorzystać nowoczesne narzędzia podczas planowania i organizacji konferencji offline,
  • z jakich aplikacji i rozwiązań warto używać w celu urozmaicenia eventu,
  • jakie są największe wyzwania we współpracy obiektów z organizatorami eventów,
  • jakie są najczęstsze koszty dodatkowe organizacji eventów.
Zobacz poprzednie numery