Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×
×

Polski e-commerce w Google w 2014 roku, czyli raport SEO

Redakcja Redakcja
Data dodania: 03.02.2015 | e-commerce pozycjonowanie stron

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

Raport „Polski e-commerce w Google” to jedyne takie badanie bazujące na danych o widoczności SEO projektów e-commerce w kanale organicznym wyszukiwarki Google. Celem publikacji jest coroczna analiza wolumenów widoczności oraz skali wzrostu projektów e-commerce w kanale bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Reklama

Raport ma również za zadanie pozwolić firmom na samodzielne określenie możliwości swojej marki (w kontekście widoczności w wynikach wyszukiwania) w danej branży oraz na porównanie jej z konkurencją.

Za sprawą nieustannie zmieniających się algorytmów Google automatyczne pozycjonowanie już praktycznie nie istnieje. Dlatego też 2015 rok będzie pierwszym poważnym sprawdzianem dla rozwiązań content marketingowych w projektach e-commerce, systemów rekomendacji behawioralnej oraz promocji treści opartej na mailingach personalizowanych, realizowanych za pomocą narzędzi marketing automation.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem „Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014”.

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: po co marketerom personalizacja i automatyzacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć, jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie, jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór, jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego, jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku.firmy.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły