Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Polski e-commerce w Google w 2014 roku, czyli raport SEO

Redakcja Redakcja
Data dodania: 03.02.2015 | e-commerce pozycjonowanie stron

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

Raport „Polski e-commerce w Google” to jedyne takie badanie bazujące na danych o widoczności SEO projektów e-commerce w kanale organicznym wyszukiwarki Google. Celem publikacji jest coroczna analiza wolumenów widoczności oraz skali wzrostu projektów e-commerce w kanale bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Reklama

Raport ma również za zadanie pozwolić firmom na samodzielne określenie możliwości swojej marki (w kontekście widoczności w wynikach wyszukiwania) w danej branży oraz na porównanie jej z konkurencją.

Za sprawą nieustannie zmieniających się algorytmów Google automatyczne pozycjonowanie już praktycznie nie istnieje. Dlatego też 2015 rok będzie pierwszym poważnym sprawdzianem dla rozwiązań content marketingowych w projektach e-commerce, systemów rekomendacji behawioralnej oraz promocji treści opartej na mailingach personalizowanych, realizowanych za pomocą narzędzi marketing automation.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem „Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014”.

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Badania marketingowe

Z lektury bieżącego numeru dowiesz się o najważniejszych korzyściach płynących z różnego typu badań rynkowych i marketingowych, o tym, co i jak mierzyć, poznasz metody badawcze i mierniki, które mogą posłużyć Ci do analizy firmy, produktu, usługi, komunikacji, klientów czy konkurencji. Poznasz także ceny badań, dowiesz się, jak obecnie wygląda współpraca z agencjami badawczymi i jak do niej się przygotować.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły