Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×
×

Polski e-commerce w Google w 2014 roku, czyli raport SEO

Redakcja Redakcja
Data dodania: 03.02.2015 | e-commerce pozycjonowanie stron

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

Raport „Polski e-commerce w Google” to jedyne takie badanie bazujące na danych o widoczności SEO projektów e-commerce w kanale organicznym wyszukiwarki Google. Celem publikacji jest coroczna analiza wolumenów widoczności oraz skali wzrostu projektów e-commerce w kanale bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Reklama

Raport ma również za zadanie pozwolić firmom na samodzielne określenie możliwości swojej marki (w kontekście widoczności w wynikach wyszukiwania) w danej branży oraz na porównanie jej z konkurencją.

Za sprawą nieustannie zmieniających się algorytmów Google automatyczne pozycjonowanie już praktycznie nie istnieje. Dlatego też 2015 rok będzie pierwszym poważnym sprawdzianem dla rozwiązań content marketingowych w projektach e-commerce, systemów rekomendacji behawioralnej oraz promocji treści opartej na mailingach personalizowanych, realizowanych za pomocą narzędzi marketing automation.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem „Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014”.

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Kompendium e-commerce

Z lektury wydania specjalnego dowiesz się m.in.: kim są, co kupują i jak zachowują się w sieci różne grupy klientów e-sklepów oraz czym kierują się w swoich decyzjach zakupowych, skąd wziąć produkty do sklepu internetowego oraz jak nimi zarządzać, jak pozyskać pierwszych klientów, jak ściągnąć wysokiej jakości ruch do sklepu, na co zwrócić uwagę w komunikacji z klientami, jak budować ich zaufanie do e-sklepu i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły