E-mail marketing to niezrównany środek komunikacji, który pozwala skutecznie budować świadomość marki, autentyczne zaangażowanie odbiorców i jednocześnie sprzedaż niezbędną do prowadzenia biznesu. Mimo swojego szerokiego spektrum możliwości bywa on często sprowadzany do ograniczonej funkcji wysyłania e-maili handlowych przy okazji realizowanych promocji. Przesyłane niejednokrotnie wiadomości sprzedażowe stają się z czasem tendencyjne, przewidywalne i nieangażujące, co czyni je nieskutecznymi. Przedstawię Ci dziś nieco inną stronę e-mail marketingu. Oto 10 rodzajów wiadomości, które pozwolą Ci rozwinąć Twój e-sklep.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak nawiązać więź z klientem za pomocą e-mail marketingu,
- jak zachęcać klientów do pozostawienia opinii na temat sklepu i sprzedawanego produktu,
- jak zwiększyć sprzedaż dzięki autoresponderom.