13 prelekcji. 510 minut z ekspertami e-commerce z takich firm jak m.in. Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro... Już 5 maja startuje 2. edycja Ecommerce Day, największej konferencji skierowanej do właścicieli sklepów internetowych. W zeszłorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 250 e-sprzedawców. W tym roku liczba ta zwiększy się do 350 osób oraz setek kolejnych dzięki transmisji online.

Jeszcze więcej wiedzy i networkingu
Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 5 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.
EDP 2015 to już druga edycja konferencji. Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com – Bardzo pozytywne opinie uczestników Ecommerce Day w zeszłym roku skłoniły nas, aby zorganizować kolejną edycję. W tym roku wydarzenie będzie jeszcze ciekawsze – pojawi się kilku nowych, bardzo interesujących prelegentów, uczestnicy będą mogli otrzymać darmowe porady prawne, a także będą pierwszymi, którzy dowiedzą się o premierze zupełnie nowej usługi na rynku e-commerce.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
100% praktyki
W agendzie konferencji do zeszłorocznych prelegentów z Google, PayPala, Shoplo, GetResponse czy eKomercyjnie.pl dołączyli przedstawiciele takich firm jak Twitter, Allegro czy InPost. Eksperci zdradzą uczestnikom jak optymalizować ich e-sklepy, zwiększać w nich sprzedaż, pozyskiwać nowych klientów czy usprawniać logistykę. Poza możliwością wysłuchania wykładów i porozmawiania z prelegentami, uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z darmowych porad prawników z kancelarii Lubasz&Wspólnicy i wymienić się wiedzą z setkami innych właścicieli e-sklepów.
Wiedza przekazywana podczas Ecommerce Day ma mocno praktyczny wymiar – wskazówki, które poznają sprzedawcy mogą być od razu zastosowane w ich sklepach. O tym, dlaczego warto przyjść na EDP2015 najlepiej świadczą cytaty uczestników zeszłorocznej edycji:
– W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów takich jak trendy na rynku modowym, e-mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony – Piotr Właziński, właścicel sklepu Lovecode Lingerie.
– To, co najbardziej podobało mi się w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejścia do e-commerce, dzięki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie się uzupełniały, więc każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje – Botond Boros, PayPal.
– Świetnie przygotowany event zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia związane z branżą i dlatego w pełni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. Wielkie brawa i czekamy na kolejną edycję – Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Cena wstępu na wydarzenie wynosi 199zł brutto.
Więcej informacji znajduje się na stronie konferencji.
Marketer+jest patronem medialnym wydarzenia.