13 prelekcji. 510 minut z ekspertami e-commerce z takich firm jak m.in. Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro... Już 5 maja startuje 2. edycja Ecommerce Day, największej konferencji skierowanej do właścicieli sklepów internetowych. W zeszłorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 250 e-sprzedawców. W tym roku liczba ta zwiększy się do 350 osób oraz setek kolejnych dzięki transmisji online.
Jeszcze więcej wiedzy i networkingu
Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 5 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.
EDP 2015 to już druga edycja konferencji. Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com – Bardzo pozytywne opinie uczestników Ecommerce Day w zeszłym roku skłoniły nas, aby zorganizować kolejną edycję. W tym roku wydarzenie będzie jeszcze ciekawsze – pojawi się kilku nowych, bardzo interesujących prelegentów, uczestnicy będą mogli otrzymać darmowe porady prawne, a także będą pierwszymi, którzy dowiedzą się o premierze zupełnie nowej usługi na rynku e-commerce.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
100% praktyki
W agendzie konferencji do zeszłorocznych prelegentów z Google, PayPala, Shoplo, GetResponse czy eKomercyjnie.pl dołączyli przedstawiciele takich firm jak Twitter, Allegro czy InPost. Eksperci zdradzą uczestnikom jak optymalizować ich e-sklepy, zwiększać w nich sprzedaż, pozyskiwać nowych klientów czy usprawniać logistykę. Poza możliwością wysłuchania wykładów i porozmawiania z prelegentami, uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z darmowych porad prawników z kancelarii Lubasz&Wspólnicy i wymienić się wiedzą z setkami innych właścicieli e-sklepów.
Wiedza przekazywana podczas Ecommerce Day ma mocno praktyczny wymiar – wskazówki, które poznają sprzedawcy mogą być od razu zastosowane w ich sklepach. O tym, dlaczego warto przyjść na EDP2015 najlepiej świadczą cytaty uczestników zeszłorocznej edycji:
– W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów takich jak trendy na rynku modowym, e-mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony – Piotr Właziński, właścicel sklepu Lovecode Lingerie.
– To, co najbardziej podobało mi się w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejścia do e-commerce, dzięki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie się uzupełniały, więc każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje – Botond Boros, PayPal.
– Świetnie przygotowany event zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia związane z branżą i dlatego w pełni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. Wielkie brawa i czekamy na kolejną edycję – Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0.
Cena wstępu na wydarzenie wynosi 199zł brutto.
Więcej informacji znajduje się na stronie konferencji.
Marketer+jest patronem medialnym wydarzenia.