Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz trzeci organizuje badanie postrzegania upominków reklamowych przez marketerów. Badanie skierowane jest przede wszystkim do kierowników i pracowników działów marketingu dużych korporacji, instytucji jak również małych i średnich przedsiębiorstw. Badanie odbywa się z wykorzystaniem ankiety online. Wyniki zostaną zaprezentowane w drugim kwartale 2014 roku.
[cytat]Liczymy, że wyniki przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych badania dadzą jasny obraz zmian jakie zachodzą na rynku reklamy BTL w Polsce oraz pozwolą odpowiedzieć na bardzo ważne dla naszej branży branży pytanie a mianowicie: w jaki sposób postrzegane są artykuły reklamowe. Przeprowadzając 3. edycję badania dodatkowo chcielibyśmy pokazać osobom decydującym o budżetach reklamowych jak skuteczna i jak dużą rolę odgrywa reklama bezpośrednia w działaniach komunikacyjnych firm
[autor]Iwona Dulińska, prezes zarządu PIAP[/autor][/cytat]
Słuchaj „Marketer+” Podcast
PIAP po zakończeniu badania rozlosuje atrakcyjne zestawy upominków dla 10 osób, które wezmą w nim udział (warunkiem koniecznym udziału w losowaniu upominków jest pozostawienie adresu e-mail w formularzu ankiety).