Stworzenie sklepu internetowego to dzisiaj nie problem. Dzięki gotowym rozwiązaniom dostępnym na platformach SaaS często wystarczy do tego tak naprawdę kilka kliknięć. Załóżmy, że już Ci się udało postawić w sieci własny punkt sprzedaży. Masz już stronę sklepu, a nawet jego wersję mobilną. Ale po fazie początkowej ekscytacji pojawia się moment przerażenia: „co teraz?”. Sklep działa, produkty są, ale... zamówień brak. No właśnie. Czy przygotowując swój e-commerce’owy biznes, zaplanowałeś, jak pozyskasz pierwsze zamówienia? Dziś zdradzę Ci, jak to zrobić.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak osiągnąć pierwszą sprzedaż w e-sklepie,
- jak przyciągnąć ruch do nowego biznesu,
- jak współpracować z influencerami,
- jak wykorzystać social media na początku działalności w e-commerce,
- jak optymalizować konwersję w sklepie internetowym.