Od zawsze wmawiano nam, że wygląd nie jest ważny – liczy się to, „co jest w środku”. To nie prawda. Mając do czynienia z czymś nowym lub nieznanym, zazwyczaj pierwszych osądów czy kategoryzacji dokonujemy właśnie na podstawie wyglądu. Podobnie jest w e-commerce – użytkownik, który pierwszy raz trafi do e-sklepu, opinię na jego temat zbuduje przede wszystkim w oparciu o design i estetykę. Jeżeli więc strona Twojego e-biznesu nie będzie atrakcyjna i profesjonalna, nie wzbudzisz zaufania klienta, a w konsekwencji… nic mu nie sprzedasz. Jakich błędów musisz się wystrzegać, aby zbudować sklep, który będzie sprzedawać?
Z tego artykułu dowiesz się:
- czego unikać projektując stronę sklepu internetowego,
- jaki proces checkout’u zapewni Ci największą sprzedaż,
- jak odpowiednio eksponować produkty w e-commerce,
- jak zwiększać konwersję,
- jak powinna wyglądać strona e-sklepu.