W 2014 roku wartość rynku sprzedaży detalicznej w internecie w Polsce wynosiła, według szacunków PMR, prawie 24 mld zł (5,7 mld euro). Obroty branży zwiększają się w tempie przynajmniej 15% w skali roku. W Polsce sprzedaż online stanowi mniej niż 4% handlu detalicznego, podczas gdy w Niemczech prawie 8%. Jak wykorzystać ten potencjał wzrostu, aby zdobyć dużą część rynku przed konkurencją?

Już 14 października na PGE Narodowym odbędzie się 9. edycja Targów eHandlu. Organizowane od 2011 roku przez Fundację Polak 2.0, Targi eHandlu to największe spotkania branży e-commerce w Polsce, podczas których wiosną i jesienią średnio 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 150 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych. Wydarzenie tradycyjnie będzie mieć nie tylko charakter wystawienniczy, ale przede wszystkim edukacyjny i networkingowy.
Nowości rynkowe
Sprzedający przez internet w ciągu jednego dnia będą mieli okazję zapoznać się z najnowszą ofertą ponad 150 wystawców z Polski i zagranicy z obszarów: wsparcia sprzedaży, IT, prawa, marketingu, TSL/usługi, kurierskie, księgowość/rachunkowość, doradztwo/konsulting.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Podczas 9. Targów eHandlu zaprezentują się m.in.: Arvato, Ceneo, DHL, PayPal, Poczta Polska, Skąpiec.pl, Skrill czy Sales Manago.
Potężna dawka branżowego know-how
Zwiedzający Targi będą mogli wziąć udział w merytorycznych prezentacjach, podczas których dowiedzą się m.in.:
- jak omnichannel wpłynie na handel,
- jak należy projektować serwisy i ich komunikację, biorąc pod uwagę klientów, a nie ego projektantów,
- jakie są najczęstsze błędy podczas zmiany systemu e-commerce,
- jak odpowiedzieć na efekt ROPO, wykorzystując beacony i aplikacje mobilne,
- jak wykorzystać content marketing do budowania leadów i zwiększania konwersji,
- jak skutecznie zwiększać ROI w e-sklepie, dzięki połączeniu Google AdWords i Google Analytics,
- jak angażować klientów w kanale mobilnym,
- jak dziewięć miesięcy nowych przepisów konsumenckich wpłynęło na dostawy i logistykę w e-sklepach.
Wieczór branżowy i Gala Ekomersów
Wieczorem 14 października odbędzie się Gala przyznania Ekomersów 2015, której partnerem jest Poczta Polska. Już po raz czwarty społeczność e-commerce i grono jurorów wskaże najlepsze rozwiązania wspomagające handel w internecie.
Zwiedzanie Targów jest bezpłatne, lecz wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie wydarzenia. Bilet uprawnia m.in. do udziału w bezpłatnych prelekcjach.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
[kreska]9. Targi eHandlu
Strona wydarzenia: www.targiehandlu.pl
Data: 14 października 2015 r.
Miejsce: PGE Narodowy, Warszawa