Za niespełna 3 tygodnie (21-22 marca) na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się największe wydarzenie związane z technologiami mobilnymi w Polsce - I Targi Mobilne. W trakcie targów ponad 70 wystawców i 3000 zwiedzających będzie miało okazję spotkać się i wziąć udział w bezpłatnych i praktycznych warsztatach z zakresu mobile. Pierwszego dnia zwiedzający będą mogli poznać dostępne na rynku technologie i dowiedzieć się jak wykorzystać rozwiązania mobilne w swoim biznesie. W sobotę 22 marca odbędą się prelekcje o charakterze konsumenckim, nastawione na odkrywanie korzyści, jakie daje mobile w codziennym życiu.
Pierwszego dnia warsztaty skupią się głównie na zagadnieniach rozwoju aplikacji, decyzjach technologicznych, digital publishingu, czy mobile marketingu. Tomasz Woźniak z Future Mind opowie o tym, jak przygotować firmę do produkcji aplikacji, Marcin Zaremba z Senfino skoncentruje się na użyteczności aplikacji, a Bartłomiej Lozia z Jojo Mobile podzieli się wiedzą o tym, jak zmonetyzować aplikacje. Podczas warsztatów będzie się można także dowiedzieć jak wykorzystać w świecie offline popularne beacony, geolokalizację, mobilne płatności, czy rozszerzoną rzeczywistość.
>> Zobacz plan bezpłatnych 24 wykładów pełnych praktycznych porad dla Twojego biznesu
Słuchaj „Marketer+” Podcast
22 marca to gratka dla fanów technologii mobilnych. Tego dnia odbędą się warsztaty „Aktywny rodzic”, podczas których będzie się można dowiedzieć jak mądrze i bezpiecznie wprowadzać dzieci w świat nowych technologii, warsztaty to także przegląd aplikacji, które wspierają zdrowy tryb życia i codzienną efektywność. Podróżniccy.pl zaprezentują jak korzystać ze smartfona w podróży, ekipa niebezpiecznik.pl pokaże jak zabezpieczyć swój telefon.
Targi Mobilne to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami technologicznymi dostępnymi na rynku. Zaprezentowane zostaną m.in. maska do spania NeuroOn, inteligentny dom Orange, okulary Google Glass, opaska na rękę Fobeli wspomagająca zdrowy tryb życia, czy nowości produktowe Microsoftu. W strefie gier będzie można spróbować swoich sił w konkursach związanych z nowymi platformami, choć nie powinno zabraknąć także gier retro, które rozbudzą wspomnienia wielu graczy.
>> Plan prezentacji oraz rejestracja
[kreska]
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Polak 2.0.
Marketer+ jest patronem medialnym targów.