Bieżący numer

Numer 3 (71) maj-czerwiec 2025

Temat numeru: UX/UI w marketingu. Jak tworzyć skuteczne interfejsy, kreacje reklamowe i teksty

Liczba stron: 140

Z tematu numeru „M+” 71 dowiesz się m.in.:

  • jak zmieniało się podejście do UX na przestrzeni lat,
  • co należy zrobić na początku wspólnego projektu UX i marketingu,
  • jakie są skutki nadmiernego wykorzystywania danych o kliencie,
  • jak pobudzać kreatywność i gdzie szukać inspiracji do projektowania działań cenowych i trademarketingowych, a przy tym dbać o wysoki poziom user experience,
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję w projektowaniu UX i UI,
  • jakie techniki są najczęściej stosowane do mierzenia emocji użytkowników w UX,
  • jak przemyślanym UX writingiem i dopracowanym microcopy kształtować myślenie użytkownika,
  • jak zaprojektować komunikat i CTA, które zaproszą użytkownika do interakcji,
  • jakie triki psychologiczne zastosować, aby zwiększyć konwersję z działań e-mail-marketingowych,
  • co sprawia, że ocena 4,7/5 może być skuteczniejsza niż 5/5,
  • jak działa społeczny dowód słuszności i dlaczego konsumenci ufają recenzjom,
  • o co zadbać w projekcie strony WWW, aby lepiej sprzedawała,
  • jak samodzielnie przeprowadzić prosty audyt strony głównej,
  • kiedy warto zmienić stronę główną w firmie B2B,
  • jak zaprojektować pierwszą widoczną sekcję strony,
  • jak w siedmiu krokach za pomocą rozwiązania no-code uruchomić prostą stronę WWW,
  • jak technicznie zapewnić dostępność strony internetowej,
  • czym jest projektowanie inkluzywne i jak skutecznie włączyć je do strategii UX,
  • jakie informacje uwzględnić w segmentacji, a jakich nie.

Z dodatku specjalnego „Influencer marketing” w praktyce dowiesz się m.in.:

  • jakie narzędzia i metody pomogą w skutecznym wyszukiwaniu influencerów,
  • jak dopasować typ influencera do konkretnego celu marketingowego,
  • jak sprawdzać wiarygodność i reputację influencera,
  • jak dobrać odpowiedni format i kanał treści do założonego celu,
  • jakie treści kręcą najmłodszych konsumentów,
  • czym jest influencer marketing 2.0 i jakie daje możliwości dotarcia do zetek,
  • jak dziś wygrać pojedynek o uwagę widzów influencera,
  • czy da się połączyć formaty sprzedażowe i wizerunkowe w jednej kampanii influencerskie.
Zobacz poprzednie numery