Numer 3 (71) maj-czerwiec 2025
Temat numeru: UX/UI w marketingu. Jak tworzyć skuteczne interfejsy, kreacje reklamowe i teksty
Liczba stron: 140
Z tematu numeru „M+” 71 dowiesz się m.in.:
- jak zmieniało się podejście do UX na przestrzeni lat,
- co należy zrobić na początku wspólnego projektu UX i marketingu,
- jakie są skutki nadmiernego wykorzystywania danych o kliencie,
- jak pobudzać kreatywność i gdzie szukać inspiracji do projektowania działań cenowych i trademarketingowych, a przy tym dbać o wysoki poziom user experience,
- jak wykorzystać sztuczną inteligencję w projektowaniu UX i UI,
- jakie techniki są najczęściej stosowane do mierzenia emocji użytkowników w UX,
- jak przemyślanym UX writingiem i dopracowanym microcopy kształtować myślenie użytkownika,
- jak zaprojektować komunikat i CTA, które zaproszą użytkownika do interakcji,
- jakie triki psychologiczne zastosować, aby zwiększyć konwersję z działań e-mail-marketingowych,
- co sprawia, że ocena 4,7/5 może być skuteczniejsza niż 5/5,
- jak działa społeczny dowód słuszności i dlaczego konsumenci ufają recenzjom,
- o co zadbać w projekcie strony WWW, aby lepiej sprzedawała,
- jak samodzielnie przeprowadzić prosty audyt strony głównej,
- kiedy warto zmienić stronę główną w firmie B2B,
- jak zaprojektować pierwszą widoczną sekcję strony,
- jak w siedmiu krokach za pomocą rozwiązania no-code uruchomić prostą stronę WWW,
- jak technicznie zapewnić dostępność strony internetowej,
- czym jest projektowanie inkluzywne i jak skutecznie włączyć je do strategii UX,
- jakie informacje uwzględnić w segmentacji, a jakich nie.
Z dodatku specjalnego „Influencer marketing” w praktyce dowiesz się m.in.:
- jakie narzędzia i metody pomogą w skutecznym wyszukiwaniu influencerów,
- jak dopasować typ influencera do konkretnego celu marketingowego,
- jak sprawdzać wiarygodność i reputację influencera,
- jak dobrać odpowiedni format i kanał treści do założonego celu,
- jakie treści kręcą najmłodszych konsumentów,
- czym jest influencer marketing 2.0 i jakie daje możliwości dotarcia do zetek,
- jak dziś wygrać pojedynek o uwagę widzów influencera,
- czy da się połączyć formaty sprzedażowe i wizerunkowe w jednej kampanii influencerskie.