Kreatywna agencja e-commerce Ideacto udostępnia w internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.
Checklisty pierwotnie były dokumentem wewnętrznym Ideacto, powstałym w oparciu o bieżącą pracę pracowników agencji. Stosowane na co dzień umożliwiają zespołowi sprawne zarządzanie projektami.
Wiemy, jak bardzo checklisty przydają się w życiu codziennym – mówi Marcin Cichoń, dyrektor operacyjny Ideacto. – Korzystamy z nich podczas zakupów czy organizacji rodzinnych wydarzeń. Tak samo dobrze sprawdzają się one w naszej pracy. Dzięki kontroli każdego etapu projektu, możemy skuteczniej monitorować swoje działania. Checklisty zdecydowanie ułatwiają organizację zadań. Przede wszystkim jednak pozwalają nam na utrzymywanie zawsze wysokiej jakości usług.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Stworzone przez agencję checklisty odnoszą się do każdego etapu budowania serwisu internetowego. Znajdziemy wśród nich spis działań przewidzianych dla uruchomienia projektu, projektowania funkcjonalnego, kreacji graficznych, wdrożenia technologicznego oraz zamknięcia projektu. Publikację uzupełniają wytyczne do zadań SEO oraz przygotowania do analizy danych z Google Analitycs.
Skompletowane w ramach Biblii Jakości checklisty są już dostępne w sieci. Jak wskazuje nazwa publikacji, ma być ona wyznacznikiem dobrych praktyk w zarządzaniu projektami, które gwarantują terminowe osiągniecie założonych celów.
Publikacja dedykowana jest wszystkim osobom związanym z prowadzeniem biznesu w sieci, a także tym, którzy interesują się zagadnieniami zarządzania projektami internetowymi.
Biblię Jakości oraz szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Marketer+ objął patronat medialny nad publikacją.