DPD Polska startuje z nową kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (out of home), która jest skierowana przede wszystkim do młodego pokolenia „zetek”. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i odpowiednią warstwę wizualną wystartowały online 14 maja. Poznaj szczegóły kampanii.
W nowej kampanii marka DPD stawia na dotarcie do odbiorców z młodszego pokolenia, którzy regularnie kupują i sprzedają online (segment C2C). Kampania jest realizowana głównie w kanałach online.
Celem działań jest podkreślenie wygody, którą oferuje sieć DPD Pickup, oraz jej dostępności, która wynika z bliskości punktów nadań i odbiorów przesyłek. Wszystkie te wątki firma przekazuje w prosty, przystępny i humorystyczny sposób – tak aby trafić do młodego pokolenia, ale nie tylko do niego.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Oś kampanii stanowi 30-sekundowy klip wideo, który w lekki i przystępny sposób ujmuje temat usług logistycznych – nadań i dostaw poza domem (OOH).
Główny spot uzupełniają cztery 15-sekundowe skróty i rozszerzenia mające na celu zwrócenie uwagi na najważniejsze wyróżniki usług DPD Polska.
– Przygotowując się do tej kampanii, szukaliśmy insightów w zwyczajach, zachowaniach i sposobach komunikacji pokolenia Z. Widzimy ich szczególne upodobanie dla usług OOH oraz bardzo wysokie oczekiwania dotyczące możliwości wyboru i elastyczności. Nasza kampania to nowoczesny przekaz dotyczący wartości tworzonej przez sieć DPD Pickup, szczególnie ważnych dla e-konsumentów – podsumowała Aneta Gasparska, kierownik marketingu w DPD Polska.
Za przygotowanie scenariuszy i produkcję filmową odpowiada kreatywny dom predykcyjny KeyStory.
Działania promocyjne potrwają do końca czerwca. Treści promocyjne stworzyła agencja KeyStory, nastomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Business Factory.