DPD Polska startuje z nową kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (out of home), która jest skierowana przede wszystkim do młodego pokolenia „zetek”. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i odpowiednią warstwę wizualną wystartowały online 14 maja. Poznaj szczegóły kampanii.

W nowej kampanii marka DPD stawia na dotarcie do odbiorców z młodszego pokolenia, którzy regularnie kupują i sprzedają online (segment C2C). Kampania jest realizowana głównie w kanałach online.
Celem działań jest podkreślenie wygody, którą oferuje sieć DPD Pickup, oraz jej dostępności, która wynika z bliskości punktów nadań i odbiorów przesyłek. Wszystkie te wątki firma przekazuje w prosty, przystępny i humorystyczny sposób – tak aby trafić do młodego pokolenia, ale nie tylko do niego.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Oś kampanii stanowi 30-sekundowy klip wideo, który w lekki i przystępny sposób ujmuje temat usług logistycznych – nadań i dostaw poza domem (OOH).
Główny spot uzupełniają cztery 15-sekundowe skróty i rozszerzenia mające na celu zwrócenie uwagi na najważniejsze wyróżniki usług DPD Polska.
– Przygotowując się do tej kampanii, szukaliśmy insightów w zwyczajach, zachowaniach i sposobach komunikacji pokolenia Z. Widzimy ich szczególne upodobanie dla usług OOH oraz bardzo wysokie oczekiwania dotyczące możliwości wyboru i elastyczności. Nasza kampania to nowoczesny przekaz dotyczący wartości tworzonej przez sieć DPD Pickup, szczególnie ważnych dla e-konsumentów – podsumowała Aneta Gasparska, kierownik marketingu w DPD Polska.
Za przygotowanie scenariuszy i produkcję filmową odpowiada kreatywny dom predykcyjny KeyStory.
Działania promocyjne potrwają do końca czerwca. Treści promocyjne stworzyła agencja KeyStory, nastomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Business Factory.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?