To między innymi oni stoją za obrazami, które widzimy w reklamach czy projektach architektonicznych. W swojej pracy łączą sztukę, technologię i talent, by tworzyć światy, które zachwycają, wywołują emocje i sprzedają marzenia. W październiku w Browarach Warszawskich zgromadzi się światowa czołówka branży grafiki i animacji komputerowej oraz cyfrowego storytellingu.

Po świetnie przyjętym ubiegłorocznym debiucie z udziałem przedstawicieli takich firm jak Henning Larsen, MVRDV, DBOX czy Platige Image, druga edycja międzynarodowego festiwalu wizualizacji World Visualization Festival® (WVF) zapowiada się równie ciekawie. Trzydniowy program wydarzenia obejmie m.in. prezentacje, warsztaty eksperckie, panele dyskusyjne czy galę nagród 3D Awards amerykańskiego portalu CGArchitect. WVF, zgodnie z nazwą, ma ambicję stać się najważniejszym spotkaniem tego typu w branży.
Dla kogo jest WVF?
World Visualization Festival® to wydarzenie stworzone z myślą o profesjonalistach z dziedzin takich jak wizualizacja architektoniczna, motoryzacja, reklama, marketing, product design czy sztuczna inteligencja. Do udziału zaproszeni są zarówno doświadczeni twórcy CGI i wizualizacji, jak i studenci oraz osoby, które dopiero zaczynają swoją karierę. Celem spotkania jest budowanie szerokiej społeczności artystów, nawiązywanie współprac, wymiana wiedzy i wspólne kreowanie przyszłości tych szybko rozwijających się profesji.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Podczas tegorocznej edycji festiwalu w sekcji Art & Creativity prezentacje skoncentrują się na wizualnym opowiadaniu historii, różnorodnych estetykach i innowacjach artystycznych. Z kolei na scenie Technology & Business dyskusje krążyć będą wokół postępu branży, rozwijania przedsiębiorczości czy konkretnych wyzwań biznesowych. Światowe biura będą dzielić się swoimi doświadczeniami na temat błyskawicznego rozwoju narzędzi AI i opowiedzą o tym, jak adaptują się do nowej rzeczywistości, aby nie zostać w tyle.
Na liście już potwierdzonych gości festiwalu są przedstawiciele: Relative.Berlin, Millarc, Mozses, Futhark Studios, Diorama, Omegarender, Studio Tim Fu, Marygold Studio, ZOA, Juice czy Kilograph.
3D Awards – ogłoszenie wyników
Jednym z najważniejszych punktów festiwalu będzie ogłoszenie zwycięzców 3D Awards – branżowego konkursu organizowanego przez amerykański portal CGArchitect. Nagrody te honorują wybitne osiągnięcia w dziedzinie wizualizacji architektonicznej, zastosowań VR/AR (wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości) oraz interaktywnego designu.
Strategicznym sponsorem festiwalu została firma Chaos, globalny lider w dziedzinie technologii wizualizacji. Dzięki przełomowemu oprogramowaniu jak V-Ray, Enscape i Corona, Chaos umożliwia artystom, projektantom i studiom na całym świecie codzienne przekraczanie granic cyfrowej wizualizacji.
Studenci mogą liczyć na zniżki przy zakupie biletów. Wszystkie informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.