Rosnące koszty pozyskania nowego klienta na zagranicznych, bardziej rozwiniętych rynkach, powinny zmobilizować polską branżę e-commerce do przygotowania się na związane z tym problemem wyzwania. O najskuteczniejszych rozwiązaniach marketingowych dla rodzimego e-handlu czytamy w najnowszym trendbooku „Performance marketing w e-commerce”, wydanym przez Grupę Unity.
W dobie ciągłych zmian na rynku sprzedaży internetowej oraz wynikających z nich rosnących wyzwań, warto zadbać przede wszystkim o synergię działań marketingowych. Walka o klienta w e-commerce przynosi efekty jedynie wtedy, gdy toczy się na wielu frontach jednocześnie, przy zachowaniu spójności wszystkich działań i ciągłej obserwacji wyników.
– Każdy sklep internetowy musi zwracać coraz większą uwagę na sposób gospodarowania budżetem marketingowym, ROI z generowania ruchu, czy optymalizację konwersji. Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy, z jego szeroką paletą możliwych usług i rozliczeń, idealnie wpisuje się w realizację tych wyzwań – komentuje Marcin Cichoń, performance marketing manager w Grupie Unity.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Trendbook „Performance marketing w e-commerce” to przewodnik po światowych trendach performance marketingu, powstały na bazie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu kampanii marketingowych oraz treści zwartych w magazynie „Imagine”, cyklicznej publikacji Grupy Unity. Trendbook został wydany z myślą o właścicielach i menedżerach e-commerce, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań poprzez najnowsze strategie SEO, skuteczne generowanie ruchu przy wykorzystaniu Google Shopping oraz kampanii marketingowych dla urządzeń mobilnych.
Pobierz darmowe wydanie publikacji
Markter+ jest patronem medialnym trendbooka.